دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پاییز

پاییز شاعرانه ترین اتفاق سال شدوقتی بهار قسم خورد عاشقم کندصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چه زیبا...

ممنون

اصن من عاااااااااشقه این رباتم
؛)))))
و عاشق شعر های تو

وییی اره اصن حالت چشاشو نگا... ممنون جانا

من عاشق این انمیشنم

اوره خیلی عشقه

چهـ چشآیی ... چهـ مظلومـ نمآیی ... اوخی ...

وویییی خعلی عشقه

عآشقی درد سر داره هآآآآآآآآآآآ

از مآ گفتن و از شمآ نشنیدن . . .

ما دردسرای خوشگلی رو میکشم اینم روش جهنم و ضرر

او لللله


منم وال ایی دوس

خعلی عشقهههه

بیچاره پاییز

پاییز دوس

ب نظرم از نظر وزنی یک مقدار مشکل داشت.
اما از نظر شاعرانه بودن و حس عاشقانه عاااالی بود

ممنووون عزیز دلللل

هاع
نفهمیدم

میگم از وختی که بهار قسم خورد که عاشق کنه منو پاییز خیلی شاعرانه شده برام از یع طرف اشاره داره به این که میگن پاییز بهاریست که عاشق شده است

خعلی قشنگ بود
من هستم.ولی در دور دستها
جایی نزدیک تو.اما دور از نگاهت
این دور بودن را نمیخواهم.........

تشکر چه زیبا..

شعرات خیلی خوب شده :)

بسی متشکرم

این وسط زمستان گیر داده ول نمیکند که الا بلا بیخالش شو :|

خخ ارع چش نداره ببینه

من یکبار عاشق شدم..
البته قبل از ماریا

عشق چیز قشنگیه :) ادم بدون عشق نمیتونه زندگی کنه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان