دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هزار بغض

_ چند غروب است که مانده ای در راه؟؟+ هزار بغض...صالحه.نپ.ن:غروب شد...غروب شد...باز هم غروب شد...هزار بغض است که غروب میشود و نمی آیی...
۰ موافق ۰ مخالف
الهم عجل لولیک الفرج بحق الحسین الشهید

آمین:)

سلام
ممنونم از احساس محبتتون
بگم بد نیست حالم دروغ گفتم ولی بدکی نیستم

التماس دعا دارم

سلام امیدوارم بهتر بشید

شاید این جمعه بیاید
البته این جمعم تموم شد

ان شاءالله جمعه بعدی... اللهم عجل الولیک الفرج

چای داغ را دوست دارم...
از تلخی قهوه در این هوا لذت میبرم!
ولی...
در این سرمای زمانه فقط دوست میچسبد.
مـــرتضی
............
ممنون بابت این حرفای قشنگ
قبول دارم
بخدا اینقدی که خدا هوای منو داشته فک نکنم هوای تو را داشته بوده
ولی .............
صالحه.درد من ادما هستن
تنهایی من به این خاطر هست که رفیقای من به هر قیمتی میخوان خوش باشن
شاید بعضی اصول را هم زیر پا بذارن
ولی من نمیتونم
وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنینممنون

:) ممنون:) خوش اومدین

فروشگاه اینترنتی بهگون
خرید محصولات آرایشی و بهداشتی لاکچری
خمیر دندان زغالی بنسر
دمنوش لاغری سهله
صابون های نرم
کرم های روز و شب
http://www.behgoon.com/
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
سلام عزیز جوووون

سلام جانا خوبی؟

درد واقعی نبودن توست...
یاد این بیت افتادم:
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی...
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی...

اللهم عجل لولیک الفرج

:)) اهوم خیلی قشنگه امین

یاد این بیت افتادم:
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی...
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی...


اللهم عجل لولیک الفرج...
یاد این بیت افتادم:
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی...
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی...


اللهم عجل لولیک الفرج...
انگار خیال آمدن ندارد...

کاش بیاید..

الهیییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان