دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

درس خوندن خر است

درس حجیم من چرا فکر به من نمیکند؟؟دبیر بی مروتم عزم وطن نمیکند؟؟؟؟دی گله ای ز رحم او کردم و از سر غرورگفت که با خری چو من قصد سخن نمیکندلحظه و وقت امتحان لابه همی کنم ولیتوی اینستا مشغول است؛ گوش به من نمیکنددستخوش کویز مکن سطح سواد این کلاسجان شما کلاس ما  شبیه این ؛  رخت به تن نمیکندکشته ی همت تو شد صالی ناشنیده درس«تیغ ؛ سزاست آن که را درکِ سخن نمیکند»صالحه.نپ.ن: بیت دوم رو رسیدم امیرعلی میخنده... میگم برا چی میخندی معنیش مگه چیه؟ میگه  ینی گفته من باهت حرف نمیزنم خیلی خری!!! :lپ.ن2: دیگه خز مدرسه ها دراومد... بسه خدایی...
۰ موافق ۰ مخالف
ان شا الله غم آخرتان باشه ...



ممنون از هم دردیتون واقعن:دی تو شادیا جبران کنیم

به سلام صالی بانوووو :)))
خوش اومدی :))))
اااا پس مبارکه :دی
عب نداره موقع امتحانا میفهمی [رضایت]
وای وای پس همدردیم ، بازم تقاهم :دی
+
تشکرات فراوان صالحه بانو جان :))

شپاس ازت منم جان شما هم خوش اومدی:)) از من بعید نی موقع امتحانام اینجا باشم حداقل اونموقع یه درسو امتحان میدیم روزی الن هر روز سه چارتا درسو امتحان میدیم ممنون از تو خانوم

دم امیر گرم
هر چی خاک اون مرحومه ، بقای عمر شما باشع
خدا صبر بده بهتون
روحشون شاد

میگم خدایا امیرکیع؟ روح من شاد!!!! ممنون از تشریف فرماییتون لطفتون مستدام سایه شما کم نشه از سرمون تو شادیا جبران کنیم

ای خدااااااا........

بعله دیگه بدبختی های منو ندارید که این توری دعای شفا میکنید... من جامو دادم به بقیه دوستان اخر لیستم بس ک قلب رئوفی دارم

سلام
صالحه جان
ممنون از حرفای خوبت
ولی خیلی سخته بیمعرفتی از کسی ببینی که هیچ وقت بهش بیمعرفتی نکردی...
خیلی سخته کسی بهت بی احترامی کنه که هیچ وقت نذاشتی بهش بی احترامی کنن
خیلی سخته که ..............
خیلی سخته که برا کنار کسی بودن تو باید تغییر کنی.اونم منفی تر از الان بشی
خیلی سخته
خیلی سخته که تنها نبودن قیمتش خیلی بالا باشه
و..................
راسی متن تو عکست خیلی باحال بود
در ضمن برو درستو بخون ....

سلام وظیفس بعله سخته:) :)) درسم میخونم

شما هنوز مدرسه میرین ؟ :دی
تخلص شاعرم که داری

عاغا دیگه خخخ صالی تو دانشگاه هیولاها

ای بابا تو هم، حالا امیر علی
عاغا اسماعیلعاغا دیگتو خیلی باحال گفتی
+
0-0 تو اینا رو از کجا بلدی ؟؟!!
من کلی رفتم سرچ کردم تا اومدم اینجا نوشتم

افرین حالا شد اسم داداشیمو کامل بگو شنیدم باو وگرنه منم خلم تو تعارف دو ساعت باس فک کنم ببینم باس چی جواب بدم

شاعرش خودتی

زدی رو دست هالو

ادامه بده عالیه

نه حضرت حافظه تچکر چشوم

وااااااااااای خیلی خوب بود...

امیرعلی کیه؟

ممنون داداشم

خیلی بانمک بود شعرت

ممنون عزیزم

هعی...
یعنی تو مدرسه حال کنین
من انقدر کار دارم فقط دو دستی میزنم تو سرم

عزیزم خدایی حال میکنیم عوخی

سرو چمان من چرا میل چمن نمی‌کند / همدم گل نمی‌شود یاد سمن نمی‌کند
شدین مثل خواننده هایی که کاور میکنن!
شعر طنز باحالی بود... درود بر شما

:))) شعرای حافظ پتانسیل عجیبی تو طنز شدن دارن ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان