دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مرا بس!

از شهر مرا بس...که باد پاییز بوزد ومن رقص کنان حیاط را دور بزنماز خوشی های دنیا بزرگترین تکه اش برای من استکه باد دست ببرد لای موهایمو من زیر لب آهنگ ترکی بخوانم:)صالحه.نپ.ن: زندگی به این قشنگی دیگه آدم چی میخاد تازه هواشناسی میگف سامانه بارشی هم در راهه شولولولولو...الهی شکر:)پ.ن:خوشی های کوچیک دست و پا کنید برای دلتون..:)
۰ موافق ۰ مخالف
عکسوشیرجوش
+
بارون میاد؟؟
جون من؟؟؟
بدو بیا بغل عمو
البته امیدوارم مشدم بیاد :/
+
شعر نیز بسی بسیار باحال

اهووم خدا کنه...غرب ک میگف برف اومده قرفونت

مگه بلدی آهنگ ترکی؟؟
آی بری باخ بری باخ؟؟؟

یا

جیران منه باخ باخ
مارال منه باخ باخ
پیشیر منه بیر قیقاناخ
جیران منه باخ باخ

همشو باهم پارسال اخر نمایشنامه خوانیمون یه اهنگ ترکی بود ک باهاش رقص سما میرفتیم ساچین اوجون هورمزلر نینیم امان امان نینیم امان امان ساری گلین خیییییلی عاشقشم حالا املاشو مطمین نیستم من انقدر اینو تو خونه خوندم ک شروع ک میکنم خاهرم میگه صالحه!!!!(با یه تاکید عاقل اند سفیهانه ای میگه) نخون!!!! امیرعلی هم ک نمیفهمه چی میگم اخرشو همراهی میکنه داد میزنه ساری گلییییین یه بار اینگلیسی اذریشو گذاشته بودم تو وب براشم یه شعر نوشته بودم اگه یادت باشه

ما که موهامون مثل دخترا بلند نیست که

شما ریشاتونو افشون کنید باشد که خداوند قبول کند

حالا حتما باید آهنگ ترکی باشه ؟
موهام که بلندیش طوری هست که بشه باد دستشو ببره لای موهام, پاییزم که است , رقص ولی بلد نیستم اهنگ ترکی هم همینطور نمیشه جایگزین کرد ینی ؟
الان من چطوری این خوشی رو تست کنم و به پایان برسونم حالا ؟

حالا چون شمایید و بقیه موارد رو دارید میتونین جایگزین کنید به جا رقص بشکن بزنید اهنگم راحت باشید فقط اسلام زیر سوال نره:دی

آفرین برتو نومونه

خوشی های کوچیک رو شیدید اسدم

تچکر ایووول

قلم اُفتاد
دل بشکست
و فصل عاشقی پژمرد...
خزان آمد
نگارم رفت
دلم از دوریش اَفسرد...
سفر رفتی
دلم خون شد
نشستم گوشه ای تنها...
نفهمیدی
تو دردم را
در این تاریکی شبها....!
مرتضی قاسمی سیانی.....
سلااااااااااام
ترکی هم بلدی مگه
خوش به حال دلت

علیکم السلام برا لیلی توضیح دادم که تو نمایشنامه خوانی پارسالمون یه اهنگ ترکی داشتیم که اخر نمایش میخونیدم و رقص سما میرفتیم خیلی اهنگ عشقیه :))

اگر دوستش دارید
به زبان بیاورید ،
پانتومیم که بازی نمیکنید
از ترسِ باختن
با اشاره میخواهید بفهمانید ،
شما واقعا دوستش دارید
و به زبان نمی آورید و
یکی از راه میرسد
که بی هیچ عشقی تکیه کلامش
"دوستت دارم" است ،
می آید ،
میگوید ،
میبرد دلش را ،
و شما و میمانید و
"دوستت دارم "
هایی که در عطرِ پیراهنش جا مانده است ...

"سحر_رستگار"
خوش باشین

همچنین

ای جوووونم ...
خوشیهای کوچیک، کم نیستن

بلهههعه

اهان اینه باید ادم از چیز های کوچیک واسه شادی استفاده کنه
اخی بارون کی بشه بیاد
:)

بله امروز شهر ما ابریه خدا کنه بباره

من که متنفرم از این ماه ها...
سرماخوردم و سینوس هام همیشه خدا درد میکنه...
شما جای ما خوش بگذرون

نچ نچ پسته مواظب خودت بیشتر باش... من روانی پاییزم شما هم خوش بگذرون

به به آهنگ ترکی :)
من فقط یه آهنگ ترکی رو کامل حفظم!
شعر هم عالی... خوشی های کوچیک رو دریابیم.

:)) کلا زبان ترکی زبان شیرینیه ممنون بلی:)

واااااو صآلحهـ عکس عآلی

قربون شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان