دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تابع

قلب من تابعی از توستهمین که صدای بودنت نزدیک میشودتند میزند...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اصلا به طور وحشتناکی تاثیر روم گذاشتی
بعد از اون شعر فال یک قهوه ی تلخ...
منم شروع کردم به سراییدن
ولی تا حالا فقط داشتم استارت میزدم
گرم که شدم...
اصلا باورم نمیشه خودمم
خیلی سپاس

فال یک قهوه ی تلخ توی چشمان من است؟ عینکت را بردار این جهان خوب تر است؟؟ عزیزم:)) شعرای شاعرای توانمند و خوب رو بخون و تا بیشتر و بیشتر و بیشتر موفق بشی حتمنم بذار شعراتو قشنگ

یعنی مدرسه واکردی
فردا نوبت تانژانت و کتانژانت هست که در موردش بنویسی

نع اینا نمدونم چیع درارشون چیزی نمینویسم خیالت راحت حال و هوای مزخرفه مهره دیگه شعرامو مریض کردع ها یادم اومد عیییی نع از اونا بخام بنویسم از دبیرش بنویسم

صالحهههههه
ی غلطی کردم مثه خر گیر کردم تو گل
بگو چیکار کنم؟؟
صالی میدونستی اسمتو سرچ کنی ، عکسم میاد
نوشته مال بسیج فلان در قالب غزل و نیمایی
تو عکسه ، بگو کدومشون تویی

عکس من؟؟ نه نمیدونستم اره پارسال تو بسیج اول شدم ولی عکس من نی اون ک اون واسه سروده... اتفاقا فرهنگسرای مشدم هس تو اون نیستم ولی میزنی تصاویر... بعد یه عاغایی عکس گرفدن داره حرف میزنه... اون ته عکس چار پنچ نفر واستادیم من دومی از سمت راستم قیافه ها مشخص نی البته

آخی عزیزم

سر ریاضی گفتی اینو؟؟

نع بابا...جو دادن

راستی صالحه. 2 تا خاطره گذاشتما

عاخ جون عامدم

بهم انگیزه نوشتن میدین

یه چی بگم جف پا بیای تو دهنم بذار برا منم

ممنون ک همش حواستون بهم هست...
احوالمو میپرسین

وظیفسم دوستی جان خوبی حالا؟

با فکر به تو حتی تو خواب حتی بیداری هم ...
تند میزند ...
چطوره ینی ما هم بزنیم تو شاعری خدا رو چه دیدی ... ممنون قشنگ بود

چه در خاب چه بیداری .. اره عالیه ممنون

سلام دخی طلا ...
قشنگ بید

سلام بانو جان ممنون

المادخت مسابقه گذاشته.برو شرکت کن

باش

:))
خعلی نازه

تچکر مچکر

مال ما که خیلی وقته کلا نمیزنه...

خدا نکنه!

Yes! Finally something about BHW.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان