دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کجا بودی؟

آخ جانا...جانا کجا بودی این همه وقت؟!بی تو در این شهر آشنایی نیسترو به من کن..زود بازگرد...این غریبی مرا از پا می اندازد...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
کجایی

جانای من که خیلی دوره... جانای هیچکی ازش دور نباشه :) و جانای شما نیز

آخ جانا.................

:)

جانایه تو کوجیه مگه؟؟

قمدووووره

جونمـ؟؟؟
با من بودی!!!!؟؟؟؟

عشقولی شما؟

جانا ات کجاس؟ خیلی خیلی دور؟ یا خیلی دور؟

قمه... خیلی خیلی دوره خیلی خیلی خیلی دیر میاد

جانا
جالب بودش شعر

:) سپاس

بذاره بره راحت شیم1

ئالا
اعصاب نداریم
غلط کرد رفت! همون بهتر که بره
:)
اعصاب ندارمااااا
:)))

اعصاب نِدِره خدا نکنه بره... من تحمل ندارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان