دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هبوط

از باد های وحشی پاییز فهمیدمبازم هبوطی تازه در کار است...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
ادرسمم عوض شده
http://khanoomchadori.blogfa.com/
وبمم لینک نکن لطفا
ببخشیدا
صالحه وبم و لینک نکنیااااااا
خیلی هم ناز

بسی تشکر

عالی بود
ولی تنبل شده ای صالحه خانم

ممنون چرا؟این دو روز کار داشتم

موهاش
:""|
موهام
:""""|
اصن نابو شدم
:(

عزیزم زود زود موهات بلند میشع

من ازت انتظار شعرای بزرگتری دارم

اصن فرصت ندارم... انقدر سرم شلوغه که مجبورم اخرین چیزی که حا بهش فکر میکنم شعر باشه!!

هبوط برگ از شاخه ، و بعد از آن نم باران

قدم های صمیمی ، دلبری و عشوه در کار است

:)) چه زیبا

http://s8.picofile.com/file/8271478750/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B9_%DB%B2%DB%B2%DB%B3%DB%B0%DB%B4%DB%B5.JPG
هبوط ینی چی؟[تشویش بلاگفا]
ببخش من فرهنگ لغاتم خیلی ظعیفه
+
کمیت مهم نی عاغا مرتضی ، کیفیت مهمه[رضایت بلاگفا]

ظعیفه؟؟؟ ینی پایین اومدن فرود اومدن + اینجوریاااااااس

زهر مار :/
حالا در حد زیر صفرم باشه
عایا اینگونه رفتار کار خوبیست؟
تو باید ب من روحیه بدی

نه ضعیف رو میگم عربی ضلاله رو ظلاله نوشته بودم از هولم بیشور نمره نداد بش میگم چرا نمره دادی؟؟؟مهم نیته... من میگم جلو یکی دیگه سوتی ندی

I am curious to find out what blog platform you happen to
be working with? I'm having some small security issues with my
latest site and I'd like to find something more secure.
Do you have any recommendations?
My brother recommended I might like this blog.
He was once entirely right. This submit truly made my day.
You cann't imagine simply how much time I had spent for this info!
Thank you!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان