دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بیا جانا

از اینجا تا ته پاییز میرقصمبیا جانا...بیا جانا که دلتنگم!بیا که لب به لب سرشارِ شعرم بازبیا ای حضرت عیسای منجانی بِدَم در من...بیا جانا که بی تو شهر طوفانیستبیا من را رها کن از هجوم واژه های سردبیا اکسیر من...آرام کن آشوب را در من...صالحه.نپ.ن:جانا:) میاد:) الحمدالله:)
۰ موافق ۰ مخالف
واااااای صااااالحه تو کی برگشتی دختر؟؟؟
سلااااام دختر گل
خوبی تو؟
چه شعر بی نظیری
احسسسسسنت
وای دلم تنگ شده بود برات
یه بار ک اومدم وبلاگو بسته بود فک نمیکزدم دیگه بیای
اما وبلاگ تو و اسماعیل جز سرچ های اصلی مرورگرمه ینی همون صفحه اول میاد همراه گوگل و یاهو
الان یادت افتادم زدم دیدم باااز شد
وااای چقد خوشحالم که بازم هستی

سلااااام عزیززززم اخخخ چقدر دلم برات تنگ شده بود اره یه هفته موقت از دسترس خارجش کرده بودم واااایییی نمیدونی چقدر خوشحالم ک اومدی عزیزم.. عزیزم... خوبی؟خوشی؟خوش میگذره؟ همه چی بر وفق مراده؟؟ ممنونم جانا:)) بینهایت خوشحالم ممنون ک بازم اومدی

مبارکه
جاناتونم که داره میاد
شعراتونم که خوشگل خوشگل
آشوبم آرامشم تویی

مچکر جانای شما هم میاد ان شاءالله... خیلی سپاس فراوان

بَهـ بَهـآآآآآآآآآآآآآ

وصآلِ یآر . . .

بیآ جآنآ کهـ بی تو شهر طوفآنیستـــــــ . . . :)

نه به این شدت یار احتماالا با همسرش میعان منم دل رحم دوتا بق بقوی عاشق رو نمیتونم جدا کنم:)) ولی بودنش انرژی بخشه:))

خیلی فوق العاده

خیلی ممنون

اینو میگن یه شعر عالی
محشر
وای....وای....وای
فقط سطر 8 و نه باید دنبال هم تو یه سطر میومد

:)) متشکر اصلاح شد

به به !
چی بهتر از این که جانا بیاد
حالا یه شیرینی بده به ما چون جانا میاد

اره والا...چی بهتر؟؟ شیرینی چی دوس داری؟؟؟

وای این قسمتش چقدرررررررررررر قشنگه:
بیا اکسیر من
آرام کن آشوب را در من...
عاشقش شدم.

:)) ممنون خوشحالم خوشت اومد:))

صالحه دلم کربلا میخواد ولی پاسپورت ندارم
چه کنم


حالم خرابه

دعام کن

درست میشه... ان شاالله

جانات کیه؟؟
حاجیت؟؟

عاره دیگه اونروز ایمیل زد اربعسن میعاد

عزیزمممممم...
چه قشنگ

ممنون

اووووووف کمرم خیلی سنگین بود شعرش

مواظب کمرت باش به هر حال سنی ازت گذشته

خیلی خیلی عالـــــی بـود

موفق باشی دوست من

ممنون سلامت باشی

با من بودی ؟!


شِت من هنو جووونم

اینجا تشویش نداره!! شت ینی چ؟ باور نکن ولی پیر شدی کوروش قبول کن

Hey there! I've been reading your web site for a while now and finally got the courage to go ahead and give you
a shout out from Houston Tx! Just wanted to mention keep up the great work!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان