دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چقدر واژه دارد

واژه ها  میچکد روی کاغذ...چقدر شعر دارد این خودکار!!دست هایم جوهری میشود.باید بروم و تن سرد انگشتانم را بشویم ؛و این همه فکر را پهن کنم روی بند رخت...تا خشک شود این همه بغض... تا پاک شود اینهمه درد...باید بروم خودکارم را عوض کنم...چقدر واژه دارد...چقدر جوهر پس میدهد!!صالحه.نپ.ن:ببخشید که انقدر کم میام و دیر به دیر... یا اگه میام بی سرو صدا برمیگردم...درس...شرمندم!
۰ موافق ۰ مخالف
این جوهر ها اشک خودکار است بر دل عاشق

عجب تعبیری...

یعنی باید بگم فوق العاده
ولی من اگه جای تو بودم بجای و خود را و افکار خود را مینوشتم

خیلی متشکر اصلاح شد

عااااالی بود صالی جانم عالی
همین که هستی خوبه جانا

مچکرم عزیزم:) شرمندم ... از اینهمه لطف و مهربونیت

واااااااااو صآلحهـ

فوق العآده

کی بشهـ چآپـ بشهـ من بخموـ کتآبتو . . . هی بخونمـ هی ذوق کنمـ . . .

:)) ممنون عزیزم لطف داری:)هنو کووووو تا وختی که شعرای من جون بگیره؟؟کتاب بشه؟؟؟

عالی بود

متشکر

کاش ما هم از این خودکار های شاعر داشتیم ... قدر خودکارتون رو بدونید خواستین عوض کنین بدین من شاید ما هم شاعر شدیم ... :) واسه تعویض هم خواستین من یه مداد دارم چندین هزار ساله مینویسه ولی تموم نمیشه البته شاعر نمیشه هر کاریش میکنم فقط مینویسه

:) من موافق تعویض هستم:) ولی خودکار من جوهر پس میده ها گفته باشم عادلانس مبادلمون؟؟

عاولی که !
میگما تنت سلامت باشه مهم نیست سر بزنی یا نه عزیزم

خیلی سپاس جانا

جوهر پس می دهد
:)
همینطوری نابود کن منو

:)) من کع دخمر خوبیم

باز خوبه مال مرد هزار ساله ، مینویسه حداقل
ما من ک بیتربیت همش درحال کشیدنه کاریکاتور اینو اون (و مخصوصن معلماس)
+
و ی بسی گود

هیچوقت یادم نمیره پارسال اولین بار ک دبیر تاریخ ادبیاتمون اومد کاریکاتورشو کشیدم خیلی خوب شد... شخصیتش شبیه کاریکاتورش بود!!! متشکر

یه پست گذاشتم درموردهمین پستت
چه عکسه نایسی هم داره!!

میام

نفست عشقه دختر

مهم نیست کی میای ولی
هر بار که میای موج مثبتی رو با خودت میاری

:) تشکر و سپاس :) لطف داری موج مثبت میگیرم و سعی دارم پس بدم:))

Hi there! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.
Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog post
or vice-versa? My site goes over a lot of the same subjects as yours and I think we could greatly benefit from each other.
If you are interested feel free to shoot me an email.

I look forward to hearing from you! Wonderful blog by the way!
I'd like to thank you for the efforts you've
put in writing this blog. I am hoping to view the same high-grade content from
you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very
own website now ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان