دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باران

باران نزول واژه از دل خداستشهرمان دوباره عطر شعر میدهدصالحه.نپ.ن:صبح موقع نماز چشامو که باز کردم... بارون به پنجره میکوبید..صدای اذان و قاطی ذکر بارون شده بود:)) الحمدالله:)
۰ موافق ۰ مخالف
بسی دوست داشتنی بود
بسییییییی

خیلی ممنون عزیز جانم

من بشخصه از باران خوشم نمیاد. اما ماریا خوشش میاد!
شاید چون من تو دل بارون بزرگ شدم و اون تو دل کویر!
فکر کنم شما هم ..
شمال همیشه خدا باروونه٫٫

وااای چرا؟؟؟بارون ک خیلی خوبه!! نمیدونم شاید!! "ساکنین دریا به صدای موج ها عادت میکنن" همیشه این جمله منو ناراحت میکنه خراسانیم پاییز چند ساله خساست بخرج میده خوبههه که برا دیوونه ای مث من اونجا عشقه

واااااااو چهـ عآلی . . .

مآ کویریمـ دریغ از یهـ قطره بآرون . . . :(

ممنان نعععع چرااا؟؟

باران نزول واژه ی دلتنگی خداست
شاعر شده خدا و کمی زار میزند

چقدر شاعرانه های خدا رو دوس دارم

بارون:)))
شلواراشون:)

عاره

کجایی صالحه خانم
برا من که ویزا صادر نمیشه
من نمیتونم برم
وای صالحه
امروز صبح که داشتم میرفتم مدرسه
مث چی ازپشت پنجره نگامیکردم بیرونو
چقد قشنگ بود
چه شاهکاری بود
اصن بارون میزد
کلی شاعری کردم

خوش ب حالت... از بارون فقد چادر گلی سهم من شد نشد برم زیر بارون

امروز طرفای ماهم اومد
اگر بدونی چ باد و بارونی بود
ادم وحشت میکرد :دی
ولی لذت بخش بود
مخصوصن هوای بعدش :)
الحمدالله

الحمدالله

باران عاشقانه ایست از سوی خدا بر عاشقانش

:)) چه عاشقانه ی پر شعری:)

وای چه حس خوبی داشت پی نوشت....
فک کنم همیشه پی نوشت هاتو از خود متن هاتم حتی بیشتر دوس دارم.
بااینکه عاشق متن ها هستم

شاید بخاطر اینه ک خودمونی تره سپاااس عزیز جانم

چه حس خوبی بارون و نماز صبح ...چه چیزی از این بهتر ...

خیلی... هیچ واقعن...الحمدالله

ووووووووااااااااایییی
بارون به این نازی
اصلا شعر به این باقلوایی

بارون دوس خیلی سپاس

به به چه عالی

خیلی دوس دارم این ساعاتو ولی چون انقد گناهام زیاده نمیتونم بلند شم

:))مچکر چرا؟؟ چقذه حیف اینجور نگو!! شیطون بعد از سرپیچی از خدا به خدا گفت

چ قشنگگگگگ

ممنوووون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان