دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عشق ریشه مشترک تمام اتحاد هاست

برگای زرد و نارنجی که زیر پا میانخیابون خیسهوای پاییزی و باد که آشوب میزنه به چادرمسبز و سفید و سرخ میشونم روی گونمصدام بین صدای مردم گم میشهمیشینه رو صدای بقیه و یکصدا میشیمیک دلی مردم رو دوست دارم...اتحاد قشنگشونچادر سیاه یه دست خانوما...عشق ریشه مشترک تموم اتحاد هاستپاییز جان!!عشق ببار رو سر مردمکه عشق برکت میاره:)صالحه.نپ.ن:توفیق اجباری که میگن همینه به خودم بود تا همین الان تو رخت خواب بودم:))با بچه های انجمن رفتیم.. فوق العاده بود:)اولین بار بود انقدر راهپیمایی خوش میگذشت:))با یه عالمه خنده و خاطره های خوب...
۰ موافق ۰ مخالف
خیلییییی....
http://darmanzel.ir/




-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
نرم افزار افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت و وبلاگ(افزایش ترافیک)
-------------------
جهت دانلود این نرم افزار فوق العاده و با ارزش به لینک زیر مراجعه کنید.
-------------------
لینک:https://goo.gl/2zJV1L
-------------------
وب سایت های چند منظوره مبتکران
WWW.MOBTAKERANPRO.IR
WWW.MOBTAKERAN1.IR
WWW.MNPRO.IR
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
من که خوشم نمیاد از راهپیمایی
اه اه خلاص شدیم بابا

من خبر نداشتم میخام برم راهپیمایی میخاستیم بریم اردو مث اینکه افتاده هفته اینده با بابا دارم میرم میگه خو چرا امروز گذاشتن؟؟؟ میگم چمدونم لابد وقت دیگه گیرشون نیومده بعد از ماشین پیاده شدم دیدم فاطمه و دوست دیگم جیغ میزنن صالییی میریم راهپیمایی بابا میگه بیا!!انقلابی شدی!! وسطاش به فاطمه میگم پاشو بریم خونه شما من بخابم(خونشون نزدیک بود) توفق اجباری بود ولی انقدر خوش گذشت که حد و مرز نداره عالی بود

عشق عشق میاره

بله:))

سلام
ممنونم ازین که شما هم بم سر میزنی
با اینکه مدتیه مطلبی آپ نمیکنم ولی گاهی اوقات به وبلاگ سر میزنم و وقتی به آمار بازدیدام نگاه میکنم میبینم شما هنوزم امیدوارانه به وبلاگم میای
واقعا ممنونم ازت ، شما دوست خوب و قابل اعتمادی هستین ، چیزی که امروزه کم پیدا میشه
لطفا نظرمو تایید نکنید
وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنینممنون
چهـ سعآدتی بآنو . . .

تشکر جانا

احسنتم خانوم
میبینم که شما هم اهل دلی:)

ینی اگه بفهمی چ کارا ک نکردیم با دوستام به عمق اهل دل بودنم پی میبری

سلام وقت بخیر
خسته نباشید بابت وبلاگتون
اگر تمایل به تبادل لینک دارید لینک ما رو با عنوان زیر بذارید:

http://dastan118.mihanblog.com

قصه گویی شاهنامه فردوسی (صوتی)

منتظر ملاقات شما در وبلاگمون هستیم.

من هیچ وقت راهپیمایی نرفتم

منم دوس ندارم ولی ایندفعه فرق داشت

راستی یادم انداختی خیلی وقته بهم خوش نگذشته

ی کاری کن خوش بگذره:)))

:)))
راهپیمایی خر است :| مگه اینکه خودمون شیرینش کنیم

عاره موافقم با اون دوستم ک رفته بودیم وزنه بخره...با اون بودیم ینی نمیدونی چ اتفاقاتی ک نیوفتاد!!!

وبلاگ خوبی بود به سایت ما سر بزنید
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
با سلام من از وبلگ شما دیدن کردم موفق باشید در صورت تمایل به سایت و مقالات کاربردی ما سر بزنید
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
خیلی هم عاولی بود پستت.....
ژییییییغ
من عاوشق راهپیمایی ام.

مچکر این دفعه اولین باری بود ک خوب بود بنظرم!!! بقیه وختا بین جمعیت نفس کم میارم

جاهایی که خیلی شلوغه نرو
کلن راهپیمای ها اکثرن کیف میدهد به من!
خصوصا فکر میکنم پیارسال بود. با داییم اینا رفتیم. وسط راه هم لبو و باقالیخریدیم جمیعا خوردیم... بعد من کار برجسته درست کرده بودم...(کار حجمی) خیلی خوب بود اصا!

نمیشه ک... ایندفعه... این ما بودیم... جلومون بچه های سپاه (ینی سر سر جمعیت ما بودیم) بعد انقدر خندیدیم و خل بازی دراوردیم ک دیگه رسما شهید شدیم!! لبوووو ای جوون

کلن عاشق وقتایی ام که عرق ملی( ارق_عرق_ارغ_ارق ) ام میشکوفد!!

البته واسه من از شکفتن گذشته!
میترکد!
من نرفتم
شعر هم بسی بسی عاولی

چرا؟؟؟ متشکر

I like it when people get together and share
opinions. Great website, keep it up!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان