دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

رزق معنویی...

صدام زد:+صالحه جان...-جانم؟+بیا عزیزم...نیت کن و روزی معنویتو بگیر...درِ جعبه ی استوانه ایِ آّبی رنگش رو باز کرد"رزق معنوی"...چشامو روی هم گذاشتم و دست بردم توی جعبه...اشکم ریخت...چشام تار شد...+باور کن صالحه جانم ...باور کن...لبخند زد و رفت!صالحه.نپ.ن:هرچند...«قسمتم نیست هم آغوش ضریحش باشم...»
۰ موافق ۰ مخالف
چقد قشنگ !
خوش به حالت که تا حالا رفتی :(

تشکر ان شا الله قسممتت بری ببینی عجب جاییه

تو ک ی بار رفتی بی انصاف ...
خیلیا هستن ک بشتر از دو دهه از عمرشون گذشته ولی هنوز در حسرت قدم زدن تو بین الحرمینن..
+
:))

میگن خورده داند...ناخورده چه داند؟؟ تا نرفت بودم فقط شنیده بودم که چقدر خوبه و هوایی شده بودم که برم وقتی رفتم دل داشتم الان که برگشتم چی؟؟ هعی... ادم لاجون دل ندارد...

چه ناخونایی خوشگلی داری!!
طرف چه خوش خطه!!!
نمیشه منم نیت کنم واسم برداریo-0?

یاد ی جکی افتادم!! عاره خعلی دیگه رد شد... خودمم خبر نداشتم قراره روزی معنوی بگیرم وگرنه بت میگفتم بجت ور میداشتم

سلام
اینروزها نامِ حضرتش که می اید اشک نیز خود را به عشق نزدیک می کند وازابشارِگونه هایت به پایین می اید.راستی این کیست که عالم همه دیوانه اوست.ومگر تودر این زمانه که از لابه لای ورق پاره های تاریخ که هزاروچهارصد اندی از ان گذشته است ندای امام عشق را نمی شنوی که به تو ندامیدهد هل من ناصر ینصرنی وهل من معینن یعیننی.ای حضرت عشق روزهایی که در مسیر زمان ما اخر الزمانیها دران سیر میکنیم روزهایی است که حضرت ماه به ندای حضرتت جواب داده اند ومن نیز در رکابش اگر قبول کندخواهم ماند شاید وشاید قبولم بنمایی در رکاب فرزندت صاحب الامر والزمان هم باشم.دعایمان کنید

:) اصلا اسم ارباب خودش روضس... ان شا الله

به یمنه رزق الوری

:))

چه متن زیبایی ... انشاالله قسمت همه بشه تا حس عاشقانه کربلا رو حس کنن

سپاس ان شاالله:)

انشالله به زودی

ان شا الله ب اتفاق دوستا

چ قشنگ ...
خوشبحالت

:))تچکر

ان شاالله قسمتت میشه...
توی قنوت نماز حتما از خدا بخواه

:))) ان شا الله قسمت همه عاشقا:) :))

خطش چه خوشگله :)

عاره:))

چقدرررر دوس داشتم اینو!

^-^ واسه من خیلی خوشمزه بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان