دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عطر

چند وقتیست...هوا سرد شده میگویم...نکند شیشه ی عطر تو زمین افتاده ؟؟صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
وووای یعنی هوا یخه .یخخخ
صالحه یه شعری بود درموردشکستن شیشه ی عطر ازقیصرفک کنم
تویادت نیس؟!!

یخ ؟؟؟ نع جانم فراتر... گلوووممم دردددد میکنهههههه نع یادم نی ولی فاضل میگه: عمر شیشه ی عطر است پس نمی ماند

نکند شیشه ی عطر تو زمین افتا ه
معنی دور زمین افتادن و شکستن
یا یه فعل تو مایه های ترک خوردن بذارین ادبیتر میشه
البته جسارت نباشه شاعره ی ایرانزمین

خاهش میکنم اتفاقا بنظرم خوب نبود و راضیم نکرد... زمین افتاده وزن هم بهش داد:) ممنوون:))

هعععععییییییی

:)

سلام
بله هوا اینجا هم بس ناجوانمردانه سرد استتتتت

سلام خیییلییی

تو چ شعرای کمرشکنی تو استینت داری دخی طلا

:)) تچکر بانو

نَمیدانم والا .. خودمم خبر ندارم !
+
گود

حواست ب عطرات نیس ها تنکس

من توی زمستون و پاییز عطر گرم میزنم!
ما من نیست!
:/

اصلشم همینه:)) یه مضنون کم شد!!!

صالحه ب گووشی میام متن میذارم
فردا میرم خونه عکسم میذارم
واقعا درست میگین
عکس شعرو کامل میکنه

با گوشی هم میتونید عکس بذارید ها اهوم:)

به به میبینم برا هر لحظت شعرهایی داری

آورین

میگم بچه ها تو این سرما فکر پرنده ها و گربه ها هم باشید
براشون خوراک نون ریزه و استخونای ناهار شامتونو بزارید
از ثواب نماز خوندنم بالاتره

خخخ مچکر:)) چشوم مستر مهربون:)

ینی اولین کتاب شعری که بدین چاپ من پیش خرید کردم ... خیلی خوب بود

:)) خیلی متشکر

نمیدونم کجایی ولی هرجا هستی بدون : از اونجا که من کرجم ... اینجا هوا از تهران هم سردتره ولی هوا صافففف صاااااااف . یدونه ابر هم نیست چه برسه به برف و بارون . خیلیییییییی نامردیه لااقل سرد نباشه دیگه چه مرگشه آخههههه . کل کشور برف اومده الا اینجا . 95 درصد متحصل های کشور الان تو کرج متمرکزه :|

نیشابورم:) میفهمم برفشو تهران عومده سوزش واس شوماس برف.بیاد هوا گرم میشه ولی نمیعاد لامصب من ک کلا بیرون نمیرم... احتمالا گرخیدنم زیاده اینجا ی سانت برف عومد ک بقول طرف ماشینا از روش رد شدن اب شد!!! میخاستیم بریم برف بازی ماااا

اینجا هوا بهاریه :دی
خیلی هوا خوب بود امروز :)

هی وای من=)) ما داریم از درون منجمد میشیم!! خوش بگذره واقعن:( ما ک پوکیدم از سرما

چه قشنگ بود
تو ذهنت معرکه است دختر

:)) لطف داری جانا:) ممنان

بس ناجوان مردانه ها بسسسس

خیلییییییی ناجوانمردانهههه خییییلییییییی

بآ مآ سرد نبآش سرمآ میخوری . . .

شآید ربطی نداشتهـ بآشهـ امآ گفتمـ کهـ گفتهـ بآشمـ

سرمآ میخوری همـ ایهآمـ داره

او مای کامپیوتر ()

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان