دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

راه صدا

سرما دوباره گردنم را سفت چسبیدهبا بوسه ای هموار کن راه صدایم را...صالحه.نپ.ن:سکوتم از رضایت نیست...سرما خوردم صدام در نمیادپ.ن2:همینجوری نوشت:)
۰ موافق ۰ مخالف
شیطون مشکوک میزنی
شعرو بوسه و... .
حالا طرف کیه
نگو پاییز و......خخخخخ

همینجوری نوشت بود بابا... نگا چطوری برا مردم حرف در میارن!!!

ایشالله زود خوب میشی

شلغم بخور یا بخورشو بنفس خوب میشی

راستی اگه عسل دارین خونه دو قاشق بریز تو آب جوش یا چای کم رنگ بعدشم ی کمم آب لیمو ترش تازه بریز قاطیش بخور زودی گلوت خوب میشه صالی جون

اینکارو حتما بکن اوکی

ممنون:)) چشوم:)) مادر خانومی بلغور درست کرده بود با شلغم فراوان خوردم:) الان بهترم دیشب ک کلا صدام شبیه خروس شده بود ینی خروس هاااااا

با گوشی راحت نیسم
اسفند ماه تولد خودم و €هستش
شما همینوری این چن وقته شعرهای عاشقانه مینویسی...خخخخخ
صالحه....

عاره خوب با گوشی خیلی سخته... خودتون و کی؟؟؟:دی :دی شما ک مشکوک ترین!! عاره والا.. همینجوری مینویسم چارتا عاشق بخونن خوشحال شن! بله؟ همینجوری نوشت بود والا...

همچوگلبرگ طری هست وجودتولطیف



رمز وبلاگمه

تنکیو بسی ماچ

منظورت صدا خروسیته؟
+
نگااار ، دلم هوای کلاغمو کرد
+
اصنم با گوشی سخت نیس
من پنج شیش ماهه ک همه کارامو با گوشی میکنم
+
قیشنگ بوداا
+
راسی صالی ببخشید واسه سر شب ...
مامیم عصبانی شده بود هی میگف پاشو برو پایین دیگه بابات تو ماشین منتظره
منم با لرز دست باهات خدافظی کردم
بدبختیم فقط زورش ب من میرسه هاا !!

کثافط صدام درحالت عادی خیلم خوشگله خوشگل مث جیغ گربه ها این خاننده هایی ک میبینی از زیر دست راست من رد شدن بیین جانم با سیستم راحتره:)) مچکر:))) فدا سرت جانا میدونم چ میگی همیشه وضع همینه

انشالله خوب بشین بانو صالحه با اروزی سلامتی

ممنون:)

خخ خوب شدی حالا؟

عاره صدام درمیاد ولی هنوز ته مایه های خروس رو داره

صالحه الان صدات گرفته چراربطش میده به لب وبوسه آخه؟!!
نمیگی تووبت خانواده زندگی میکنه؟!!
این مریمم که بی جنبس
ازفردا سرما بخوره هی به زور بایدماچش کنم!
ازوقتی یه شعرسرودی که:
سرمن وشانه ی تو کارشان راخوب بلدند
هی کله ی مبارکش ولو میشه روشونه ی بقیه

استخفرالله لب و بوسه کوجا بود؟؟ از این بوسا ی رو هوا منظورم بود اصن مریم عشقه برفستش بیاد پیش خودم

یه بوسه گرم :)

:)

حالا من میگم همینجوری مینویسی
نگارم که میگه

کلا من هیچی... نگار میدونه من حاج عاغام شوور داره

نگاااار
اولن شونه ن و سینه
دومندش ، همه ک ن
فقط فائزه
(اخه میدونی صالی، قد فازی نسبتا بلنده(176) بعد میتونه بدل کلاغ باشه)

عاره عاره در جریا استم شوما اغوش بیشتر دوس داری مری یادته میخاستی بیای منو بغل کنی گازت بگیرم؟؟؟ پاشو بیا فاطی نمیذاره گازش بگیرم کیمی هم ک نی... زشته ب کلاغ مردم نظر داری!!! استخفرالله چش و چال فاطمه رو دور دیدی؟

قشنگ بود
خیلی

:)) متشکر

لباس بپوش...

باور کن من میرم بیرون کادو پیچم یه زیر سارافنی یه سارافون بافت مانتوم روش کت با شال گردن یه چادر کلفت و سنگیم دارم یه پا پتویه برا خودش!! نمیدونم سرما از کجا نفوذ میکنه؟؟

واااای خدای من چه قششششنگ بود
ادم تو این سرما دلش بغل میخواد:(

:))مچکر ما ک کسی بغلمون نمیکنه:)) شوما حاجیتونو خبر کن

بععله
نوچ ، نمیخام ،نمیام

+
هی هی نگو
از وقتی بم سلام کرد ، دلمو برد با اون رکابیش
میگم بیا ی شعریم واسه رکابیه ابیه کلاغ بگو ،
هوم؟
(راستی جریانشو میدونی؟)

چرا نمیای؟؟؟ (با ریتم حسنی نگو بلا بگو) نع نمدونم چیه قضیه

خوب شدی ؟؟
خوبی الان ؟
خیلی بده سرما خوردگی

عاره جانا جان خوبم:)) انقدر سرما خوردم که دیگه برا همه طبیعیه!! از 6ماه سال ک فصل سرده 10ماهشو من سرما خوردم

پسرخالهی نگار (برادر شوهر گلم ) اشپزه . ینی اشپزی دوس داره . خلاصه ی روز ک دور هم جمعن ، این عاغا محمد تصمیم میگیره ی غذایی درس کنه
خلاصه لباس و کلاه و اینارو میپوشه
نگار اینا هم ب مسخره بازی شروع میکنن ب فیلم گرفتن و اونم مثلن برنامه اشپزیه، شروع میکنه ب توضیح دادن
هی فامیلاشم میان تو کادر فیلمو میرن
یهو وسطای کار ، نگار میگه
اوی مریم ، فیلمو دارم برای تو میگیرماا
بعد همونجا کلاغ (ک یک عدد رکابیه ابی و شلوار ورزشی پوشیده) صداش میاد ک بلند میگه
سلااااااام مررررییمممم
. دیگه نگار ک اینو بم نشون داد ، دلمو برد دیگه
قوربون اون قد دیلاقیو رکابیه ابیش برم
صالی مدیونی ی شعر واسه رکابیه شوملم نگی

اصن کلا عالییییاااا جوووووووووووووووووووووون چ کلاغ خوشتیبی (مریم نگار خشتکمونو میکشه رو سرمون گره میزنه) باشه شهادتا بگذره یه شعری در میکنم

صالحه شما چیز میزخوردی
کلاغه رکابی قشنگمو به مسخره بگیری



اصلا مریم تو چطوردلت میاد شوهرت توسط صالی به رحمت خدا بپیونده!!!


ولی خدایی خیلی زشت بود تواون فیلمه تیپش
یعنی بهش گفتم به دوستم نشون دادم فیلمو
میخواست جونموبده دست عزراییل


نگار به من ربطی نداره منم این فیلمو باس ببینم!!! اصلا راه نداره بپر برو بیارش بعد چه شعری بگم درمورد این کلاغ جوووووون

صالی
من این عکسارو میخام
از ویس میگیری؟
پیج کی را دنبال میکنی عایا؟

:) اره نمیدونم این عکسه از کیه؟؟ دو سه تا پیچ هستن که همینطوری عشق عکاسین و عکسای خوشگل میذارن ادرسشو برات میذارم عکس نوشته هام مثلن از "کلاه قرمزیه" حالا کلا میام وب خودت ادرس خودمو میدم ببین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان