دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اقای مهربان؟؟

خوشبحال نارنجی پوش ها...چه عاشقانه هایی که با برگ های زرد و نارنجی پاییز ندارند+آقای مهربان:)جارویتان را قرض نمیدهید؟صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
به قول اقاهه
ادمهایی که جدولها را پاک میکنند ولی حقوق ان را کسانی میگیرند که در شهرداریها جدول حل میکنند

جمله سنگین بود!!

آقای مهربان ... دلم محتاج جاروست ...

:)عاخی

اقای مهربان :))
+
چ عکسی

:)) سپاس

پاکبانان واقعا زحمت میکشن، یه کم بیشتر هواشونو داشته باشیم!
ببخشید تازه متوجه شدم لینکم کردین. وبلاگتون با افتخار لینک شد.

واقعن:) اختیار دارید لذت میبرم از مطالعه وبتون:)

پاییز همه روزهایش جمعه است....
Sunny girl

اونروز داشتم ایمیلای قدیمیو میخوندم:)) خیلی قشنگ گفدی جانا

وای عسکو
میگمت من عاشق نارنجیم
اصن عالییههه

:)) نارنجی و پاییز خیلی بهم میادن تچکر

به این میگن یه نگاه متفاوت

خیلی جالب بود موفق باشی

:)) متشکر بانو... سلامت باشی

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

:) سپااااااااااس

یاد فیلم حامد بهداد افتادم نمیدونم دیدید یا نه ولی قشنگه

اره دیدم:) خیلی

پارک شهرمون بنر زدن توش که از نارنجی پوشان درخواست کرده تا به برگ های پارک دست نزنن ینی جاروشون نکنن تا مردم از این زیبایی استفاده ببرن

قشنگ بود تمشون نه

وااااااییییییییی من پناهنده میشم ب پارکتوووون چقذره کار عشقی کرده دمش گرررم عالی بودا

I delight in, result in I found exactly what I used
to be looking for. You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man.
Have a nice day. Bye
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان