دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باید حسابی بغلش کنم!

باید تا پاییز تمام نشده واین باد و بوران... تمام درخت ها را عریان نکرده استبیرون بزنم...روی برگ ها بدوم...وبگذارم درخت جان،با تمام سخاوت، برگهایش را روی سرم بپاشد...باید تا پاییز تمام نشده حسابی بغلش کنم!آنقدر محکم...که نارنجی از آغوشم سر برود...!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
صالحه ار همون بوسه بگو..خیلی پشت جمع پاییز نشو.خخخخخ
اخه سرما میخوری
خخخخخخخ

دیدم خیلی پشت هم عاشقانه شده!!گفدم تنوع بدم من ک سرما رو خوردم حداقل پاییز و بغل کنم ک تموم شد حسرت نخورم

جمله اخرتو نگرفتم
+
عالی

وااای مریم دلم تنگیده بود برا لین نگرفتنات منظورم اینه ک منم جزویی از پاییز و نارنجی بشم

عاااالی بود خیلی قشنگ
اینو خیلی دوست داشتم

:)) تچکر

وای معرکه بود دختر
بیشتر از همه ی شعرات بهم چسبید
راه رفتن روی برگا عالیه

:) ممنون الهی شکر نوش جونت:)) عاری عشقههه

بیشعور
ن نتیجه اخرو گرفتم ، دلیل حرفتو نگرفتم

پاییز و بغل کنم و برگاش و نارنجیاش از بغلم سر برن و منم مث پاییز بشم

واقعا منم پاییزو خیلی دوست دارم

عشقههه

چی می تونم بگم جز این که واقعا دلنشین بود.

:) لطف داری:) خدا رو شکر ک به دلت نشست

خیلی سنگین بوت

مواظب باش برادر

پاییز جان
لطفا خودت باش
ادای زمستان را درنیاور...

طرف شما ک باید هوا خوب باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان