دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سه وجب

یک وجب...دو وجب...سه وجب...نیستی!!ببین این سه وجب نبودنت چه به روزگارم آورده!!صالحه.نپ.ن:عکس نوشت
۰ موافق ۰ مخالف
بسی عالی :)
و همخان ا حال و هوای من

تچکر:)) اسخفرالله!!!کییییی؟؟؟؟

ممنونم ازت
خیلی خوبی

:)) عزیزی

نگو که منتظر پاییز هستیی که بیاد

عکس نوشت بود!!! دخدر تو عکس یار جانش نیست

بعضی وقت ها زمان دیر میگذره

اهوم چقذره بده!

درست وقتی که باید باشی،نیستی ...

چرا همیشه اینطوریه؟

سلام اپم خوشحال میشم بیای

در اسرع وقت

سلام
خوبسی ؟
خب به به چه عسکی
چه شعری
بسی عالی

عی جان سلام علیکم بانو جان شما خوبی؟؟ تشگر

یعنی یه زیر بقل سه وجبی داری که اونجا گمش کردی طرفو ؟ :|

!!حمید رضا عی وای... منظورم این بود ک از این کتفش تا اون کتفش کمه کمه سه وجب میشه دیگه(جناب عاغای یار)

حمیدرضا

(حالا خدایی دستمو وجب گرفتم س وجب شد!! بعد گفتم چقدر یارشو کوچولو فرضیدم)

زیبا بود و جالب

تچکر

هم تصویر فوق العاده دوست داشتنی بود هم متن. من که عاشقشون شدم.

:)) متشکر بانو جان

جالب بود و عکس زیبا ...
حالا اخرش سه وجبه ینی چهار وجب چی ؟ :)

ممنون (منظورتونو متوجه نشدم؟؟؟)

آخییییییی

:))

فرق شاعر تنبل با شاعر زرنگ
شاعر زرنگ : بدنبالت میایم هر کجا که باشی
شاعر تنبل : سرراهت نشینم تا که بیایی...

:)

به به!
میبینم ک خطاب ب جناب آقای یار کردی این پستوووو
چشمم روشن صالی خانم

ب جان عزیزم من اقای یار ندارم عکس نوشت بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان