دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دیگر هیچ مدینه ای بی او شهر نیست

زین پس...هیچ "مدینه" ای بی او"شهر" نیست!آنکه دنیاگِرد سرش میگردید!صالحه.نپ.ن:تسلیت میگم بهتون... بعدا نوشت:ی مداحی قشنگی هست""یه مدینه یه بقیعه... ""این منو میبره تو مسیر شلمچه...با بچه ها میخوندیم:)شاید برا اینه ک انقدر برا من دلنشینه؟!خیلی التماس دعا لطفا...خیلی زیاد محتاجم...برا اشوب همه دعا کنید...
۰ موافق ۰ مخالف
فوق العاده نوشت ....بود

ممنون:)

تسلیت میگم

ممنان:)

همچنین
تسلیت میگم
التماس دعا

:) تشکر... محتاجم...خیلی زیاد...

ایندفه با عاغا مسعود موافقم :دی :)
تسلیت

موافق

حس قشنگی داره. . .

ممنون

دور شدم از خودم از خدا
زندگی مثل یه کلاف پیچیده به هم
کلافه و سردرگمم....
دعام کن صالحه
خیلی دعام کن
آشوبم

کلاف زندگیت گره بخوره ب خود خدا... قابل باشم ب یادتم:)

عالی بود .... تسلیت

سپاس... :)

تسلیت...
التماس دعای فراوان.

:) محتاجم..

بیش از هزار سال است که دیگر
هیچ مدینه ای بی او شهر نیست
آنکه دنیا روی انگشتش می گردید...

:)) عالی بود

متاسفانه من ذوق شعری ندارم..
فقط بلدم شعر شاعران جوان رو خراب کنم...
لطف دارید که تعریف کردید...

نه اتفاقا واقعا عالی بود:)) خوشحال میکنید با نظراتون و نقداتون:))

زیاد فکر کردم ولی ب هیچ نتیجه ای نرسیدم ...
واقعن قدر استعدادو ذوقتو بدون :))
+
اینو ببین http://www.wisgoon.com/pin/13535901/
خوشگله ، ن؟
+
ب ی چیزی رسیدم صالی
شعراتو ی جا غیر اینجا ثبت کن ...
منظورم دفتری چیزیه ، اینجه خطریه :دی
ممکنه مثه بلاگفا یهو همش بپره
حیفه :)
خاله ی منم اهل شعره
فک کن یکی از دفتراشو پیدا کردم ، مال سال 73
شعراش قشنگه ...
خوندنشم بعد از این همه سال برام لذت بخشه
تو هم بعدن برات با ارزش تر میشن شعرات :)

تو عشقی عشق من به مرتضی گفتم یاری کنه چشم باید در اسرع وقت وارد دفتر کنم همشو:)) فک کن... بچه ساجد بیاد شعرای منو بخونه

تسلیت ..التماس دعا بانو صالحه

ممنون محتاجم شدیدا

سلام وعرض ادب

سلام:)

دعا :)
چشمم رو چشمم

چشت بی بلا:))

در مورد بعدا نوشت ات
من نیز بسی اون مداحی رو دوس دارم. به خاطر حس قشنگی که داره...به خاطر غم نهفته توش

اهووم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان