دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ایها الغریب

ماراببخش ایها الغریبکه هنوز آفتاب سایبان محبتتان است!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خیلی زیبا بود

:) متشکرم

قشنگ بود
دوباره دستم به قلم نمیره. ...
قلم مقدسه ...قابل نیستم...میدونم....خدا ازم دلگیره و من شرمنده اش

تشکر... منم مدتیه ک نمیتونم چیزای قشنگ بسازم... اینطوری نگو... خدا دلش نمیاد از بنده هاش دلگیر باشه مطمئنم... روزای خوبی تو راهی:))

منم مث تو و sunny girlشدم کلا فاتحه ی یه نمه استعداد خفیفی که داشتم خونده شدرفت..

تسلیت:(
کی آنی؟

میفهمم... :)ممنون اینک

خوب ولی کوتاه

:) ممنون

ایها الغریب

اه:(

سلام...
به وب من خوش آمدی...
باز هم سر بزنید...

سلام ممنون حتما

اللهم العن آل سعود....

آمین

تسلیت
خیلی قشنگ بود

:)ممنون

چرا میگن امام حسین غریبه؟!
+
تسلیت

ل؟؟؟ امام حسن... چون این روزای هیچکس تو بقیع نیست اگرم باشه نمیذارن بری نزدیک قبر حرمم ندارن من نرفتم ولی میگن بقیع خیلی غربت داره

منما

ها پایینی تو بودی؟؟

http://marsous.blog.ir/1391/10/24/%D8%BA%D8%B1%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

عالی بود دستتون درد نکنه:) من اون لحظه ک جواب الما رو میدادم واقعن از یاران امام یادم نبود خیلی متشکر عالی بود (مریم اینو ببین)

حسن شدی که غریبی همیشه ناب بماند
رد دو دست ابالفضل روی آب بماند

حسن شدی که سوال غریب کیست در عالم -
میان کوچه و گودال بی جواب بماند

حسین نیز غریب ست اگر شبیه برادر
ولی بناست بقیع حسن خراب بماند

کمی ز غصّه ی تو رخنه کرده است به بیرون
تفاوت زن چون «جعده» و «رباب» بماند

به احترام حسین سه روز مانده به گودال
بناست زائر تو زیر آفتاب بماند


مهدی رحیمی

[ یا حسن مجتبی(ع) ]

عالی بود

ن ، دارم میگم چرا میگن امام حسین غریبه
امام حسن ک خیلی غریب تره ...

اها خو دلالیل زیادی داره(منم خیلی نمیدونم ) مثلا اینکه بی کفن بودن به اون شکل به شهادت رسیدن با تمام اهل حرمشون به جنگ رفتن موقع شهادت هیچکدوم از اقوامشون نبودن یا حتا تو دیار خودشون نبودن... اینکه دعوتشون کردن و با این حال تنهاشون گذاشتن و.. بعدشم یه چیزی ک هست تمام امامون به نوعی غربتو داشتن....دقت کردی؟ بازم فکر میکنم دوستان بیشتر از من بتونن یاری کنن:)

سلام
ببخشین اگه خوب نیستن
اگه دوس نداشتی بگو فرد ا عوضش کنم

پشت سرت با عشق خود.قامن نمودم من عیان
شوق شهادت دارم و.اماده ام در هر زمان
یا
پشت سرت با عشق من.قامت علم کردم بدان
اماده ام تا جان دهم.باشم ابا الفضل زمان
شرمنده دیگه
دوس نداشتی بگو فردا یه چیز دیگه اماده کنم
در ضمن غربت اما حسن بیشتر به خاطر یارای بیوفای اونه
یارایی که خودشون نامه نوشتن به معاویه که بیاحسن را تسلیم کنیم
چن امام دیگه هم تو بقیع داریم ولی غریب نیستن
اگه یه ر وز اومدم پشتیبانی بیشتر حرف میزنیم

اره اینو یادم نبود یکی از مهمترین دلالیش همینه که شما میگید اتفاقا غربت بقیع ک خیلی معروفه برا همین حرم نداشتتن و نمیذارن بری نزدیک قبر ان شاالله

عکسات خیلی خوشمله..

ممنون

سعودی ها رو ول کنین حرم پیامبر رو هم خراب میکنن. شاید به خاطر سودش تا حالا نکردن!
واقعا مظلومند
انشاالله امام زمان بیاد یه بارگاه خوشگل در بقیع بزنیم

والا... اهوم:( ان شاءالله:))

خیلی غمگین بود
ایام تسلیت

:) ممنون

سلآمـ صآلحهـ جآن

احوالتآن بآنو ؟!

تسلیتــ میگمـ این ایامـ رو . . . :(

ارداتـــــ مآ رو بهـ همسآیهـ جآن برسونید و بگید یهـ نگآهی بهـ دل خستهـ مآ همـ بیندازند . . .

لبخند خدا بدرقهـ زندگیتــــــ عزیزمـ . . .

سلام مریمی عاخ...چقذره دل تنگت بودم...جات چقذره خالیه همچنین جانای من دعا کن بطلبهنایب الزیاره باشم... قروبن مهربونت جانای من.. موفق باشی و زود زود بیای

اما من یادم از یاراشون بود ...
+
اره همه ی اماما غریب بودن
ولی امام حسن ... امام صادق ... امام هادی
ی چیزی بگم؟؟
دیدی هر کس ب ی امامی ارادت خاص داره
من امام حسنو خیلیی دوس دارم
خنده داره ولی تو ذهنم امام حسن ی برادر مظلومو مسئولیت پذیره، ی ادم خیلی کم حرف و مهربون
نمیدونم واقعن فکرم این چیزا رو از کجا میاره ...

:) کلا همشون ی جور خاص! اره همه همینطورین تو ذهنشون یه تصور از ی امام خاص دارن... مثلا من امام علی رو خییییلیییی پر ابهت فرض میکنم یا هر وقت دلم میگیره دوست دارم با حضرت قمر حرف بزنم... میفهمم چی میگی

:(((
الهی :(
خیلی غریبا ایشون

:( خیلی...

کریم کاری به جز جود و کرم نداره
آقام تو مدینه اس، ولی حرم نداره....

هعی

ظاهرا خیلی عقبم از وبت

خیلی پست گذاشتی یا من دیر به دیر میام

بخدا میخونم ولی نمیدونم چرا جوابم نمیاد

هر دو میفهمم:) اکشال نداره ک:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان