دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دلــ تنگمـــ

تق،تق...
همسایه جان هستید؟
بغض آورده ام...
می خرید حال خرابم را؟
اندازه ی یک دل سیر باران... 
دلـــ تنگمـــ... !
دلتنگی های کشیده ی پر سه نقطه...



صالحه.ن

پ.ن:این صرفا ی بغض نوشت بود و هیچ گونه ارزش دیگری ندارد!
۰ موافق ۰ مخالف
همین بغض خودش کلی ارزش داره.

خدا کنه همسایه جان بغض منم بخره:(

ما درد نگفتیم ولی باز دوا کرد
در شهر طبیب دگری بهتر از این نیست

:)

بر یازده امام چو دلم تنگ شود
میایم و بر مزار تو طواف میکنم..

السلام علیک یا ابن موسی الرضا..

هعی

...

:) چقدر دلتنگی

بسیار زیبا بود
خیلیم ارزش داشت

تشکر لطف داری جانا


دل تنگ نباش جانا

نمیشه

اینجا بغض را می خرند و آرامش میفروشن

:(

بغضت نوشتا ارزششون بیشتره....نمیدونستی؟
غم جوهره ی روح انسانه...صیقل میده روحو....
اما دعا میکنم دلت همیشه شاد
بطلبه ماهم بغضمونو اونجا خالی کنیم و یه نفس بکشیم و به اکسیژن سلام کنیم بعد اینهمه خفگی بغض
(صبه خودم آمدم انگار تویی در من بود ....


این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ...!!!
(چی گفتم؟!@ :( نمیدونم ...صرفا بغض نوشته...ارزش دیگری ندارد....)

غم جوهر انسانه... هعی ان شا الله که قسمتت بشه جانا:) چقدر این هوا اکسیژن کم داره!! چرا؟ " تو نباشی من و این پنجره ها هم زردیم شاید اخر سر پاییز توافق کردیم...." بغض نوشته ها حالشون بیشتره...

چه قشنگ و دلنشین

ممنون

ماشا الله مردم خوشگل میرن حرم هااااااااااا
حالا ما........
چونه مقنعه امون تخت سرمون....
چادرمونم چپه پوشیدیم

چونه مقنعتون تخت سرتون

صالی چرا پستم تو صفحه ی مدافع عشق نمیاد
پست ارسال میشه اما تو خود وب نیست

نیگا میکنم

الهی بگردم
ابجی ناراحت نباش دیگ
البته به حرفم اطمینان ندارما ادما گاهی دلاشون میگیره :(((

الان دیگه ناراحت نیستم:) رفتم پیش همسایه جان:) نایب الزاره بودم اگه خدا قبول کنه:))

جان امشب مهمون امام رضاییم
امامم آماده باش که دارم میام

من دیشب پیش همسایه جان بودم:)) کلی هم کاسبی کردم یه دنیا بغض ازم دوبرابر قیمت خرید چ مهربون همسایه ای:)) خوشبگذره التماس دعا:))

من رمز وبشو گرفتم ولی هرچی وارد میکنم نمیشه چرا؟
رمزش نگاره درسته؟

نمیدونم؟ همینه

همسایه جان ...

:)

ببخشید من حرفای قلومبه سلومبه بلد نیسدم
پس نظر نمیدم چون خراب میشه پستای قشنگت

اوه چ جحم وسیعی شکست نفسی نکن مستر!! بغض نوشت بود و ارزش دیگه ای نداشت

I like the valuable info you supply on your articles.
I will bookmark your blog and check again here regularly.
I'm quite sure I will be told a lot of new stuff right right here!
Best of luck for the following!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان