دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بغضــــــ

قسم به اون بدنکه چیدنش روی حصیرمنم شبیه اون عقیله ای که شد اسیربه غیر زیبایینمیبینم تو این مسیر!حسین آقام آقام ...حسین آقام آقام آقام...+د.ن:حالم بده آقا..."منم باید برم..."یه کاری کن خودت نذار تموم بشم..."حسین آقام آقام...حسین آقام آقام...."پ.ن:این حال به برکت اسم خودته ارباب...نذار تموم بشه...نذار تموم بشم....اگه بگذره این حال...کجا پیدا کنم این منبعو؟بسم رب الکلمات...قربت الی الله ام یادته؟؟یتیمیو میبینی؟؟حالم بده آقا...ارباب...حالم خیلی خرابهخودت یه فکری کن به حالمونیادته ضریحتو ک بغل کردم چی گفتم؟؟یادته دم آخر چی گفتم؟؟"گفتم تا وقتی که دعاهامو براورده نکنی نمیام"ارباب...من کربلا مبخام...پ.ن2:عقیله شدنم یادته؟؟رو به خدا گردم گفتم اگه میتونم..."حسین آقام آقام...حسین آقام آقام آقام..."پ.ن3:تموم این بغض نوشتا رو خودت باید درست کنی خدا...یا انیس من لا انیس له....
۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان