دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بی شما

از دخترکی یتیم به حضرت یار:آقای من؟!حواستان هست بی شما...چقدر لبریز غروبیم؟صالحه.نپ.ن:غروب از چشمم سر میرود هر ندبه...هنوز نمیشود بیایی؟ شنیده ام حساسی به دخترک های یتیمپ.ن2:اللهم عجل لولیک الفرج
۰ موافق ۰ مخالف
روزی تمام من به تو تبدیل می شود

هعی

آقای من
من میدانم
شما حواستان هست که ما بی شما
چقدر لبریز غروبیم
پس لطفا طلوع بفرمایید...

ان شا الله

انگارجمعه هابیشترغروب میکنند..(!)

:)

چه قشنگ

متشکر

سلام صالحه عزیزم

ای خدااااا تو چقد متن های خوب خوب می نویسی
چقد متن ها با عکس های وبت همخوانی داره خیلی دوست دارم وبتو

سلام بانو جان:) حال و احوال؟؟ لطف داری جانا ممنونم:))

صالحه یه زحمت دیگه
شرمنده
یه عکس از مردن و کفن و مرگ و قبر و اینچیزا بذار برام
شعر بعدم در مورد دل نبستن به دنیا و مرگه

چ چیز سختی.. نمیدونم میتونم تو این موضوع عکس خوب پیدا کنم یا نه؟ اگه یافتم میفرستم

انشاالله به زودی
تعجیل در فرج
صلوات محمدی پسند
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ان شا الله :)

سلام
عزیزم
آپم

سلام چشم

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

سلام سلام دوست عزیزم چطوری؟!
پستت عالییییییییییییی

سلام بانو:) حال و احوال؟ ممنون

بسیار عفو فرمایید
شرمنده که مزاحم شدم
مشکلی نیست
مواظب حال خوبتون باشین

این چ حرفیه خاهش میکنم ببخشید نتونستم کمکی بکنم

سلام
باید به فارسی وارد بشه؟
چون میبرد من فارسی داره ولی وقتی که میخام رمز و وارد کنم میبرد فارسی نمیشه

سلام اره :)تو این مسدله سررشته ندارم

:))
فقط باز من ی چیو نفهمیدم :دی
بچه یتیم؟

:) در نبود مولا همه بی پدریم یتیمم

فهمیدم :)

عافرین:)) ان شاالله از یتیمی در بیاییم:)

انشاالله :)

ان شا الله:)

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری س

آمین

تا احساس یتیمی نکنیم نمیاد!
امامت حضرت حجت بن الحسن پیشاپیش مبارک.
اللهم عجل لولیک الفرج

:) ممنون همچنین ب امید ظهورشون امین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان