دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یا شافی

قَـلم عفو بکش بر گُـنـهم یا شـافی...که دوای دل من بی نظرت ممکن نیست!صالحه.نپ.ن:«شندیدمت که نظر میکنی به حال  ضعیفان...تبم گرفته و دل خوش به انتظار عیادت»
۰ موافق ۰ مخالف
خوشا دردی که درمانش توباشی

:)

وای صالی عالی بود...
هم شعر خودت هم پی نوشت هم عکس...این پست محشره...

حقِ حق

:)) خیلی ممنون جانای من لطف داری حق؟ عی جان

خیییللللییی قشنگ بود
قربون طبع شاعرانت برم

:)متشکرم:) خدا نکنه جانا:)) عزیزی

تو خود گفتی ک در قلب شکسته خانه داری
شکسته قلب من ، جانا ، ب عهد خود وفا کن...

وااای چقدر عشق بود مریم انتخاب شعرت عالیه اون شعری ک دفعه ی پیش گفتی رو هی باخودم میخونم: من نشستم بروی می بخری برگردی ترسم این است مسلمان شده باشی جایی

بلـه ، دقیقا همینطوره ....

آفرین دختـــر

:)

اخ...امان از دلم. . .
خوبی صالحه؟ حس میکنم حالت اینروزا شبیه خودمه؟

امون از درد... خدا نکند ک حال و روزت شبیه من باشد خدا نکند که اینقدر بد باشی...

به به عجب فکری

چقد زیبا میشه قاب های گوشی با این سبک

عاره خیلی من روانی این چیزام

خیلی خوشگل بود این

:) متشکر

خیلی خوبه

تشکر

بسی زیبآ جآنآ :)

ممناننمم عزیزمم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان