دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باشد؟

جای من را خالی کن...بگذار بیایم کنارت بنشینم...مثل قدیم ها توی آغوشت بخزم بگذار گم شود نیمی از بدنم در آغوشتدست راستم را حلقه کنم دور کمرت و دست چپم را بگذارم روی شانه اتو محکم سرم را فرو کنم توی سینه ات...جایم را خالی بگذار تا کنارت بمانم...تا درِ گوشت زمزمه کنم:«من که میفهمم ات...لطفا ناراحت نباش...جانای من...خدا که هست...من که هستم...آرام شو دیگر...باشد؟!»صالحه.نپ.ن:آرام شو دیگر...دلم میگیرد غمگینی...باشد؟ پ.ن۲:آشوب آشوبم از این پاییز.."علیرضا اذر"
۰ موافق ۰ مخالف
برا من گفتی این شعرو؟
ب خدا من ارومم
+
دوسش ندارم :/ چرا؟
عکسش بسی خوشگله

عاری فقد بغل بشرط گاز امروز فاطی رو گاز گرفتم عی جوووووونننن داد چون حال مرد قصه خوب نیست:) تشکر

باشد

عافرین

وقتی ارام جان من نیست !؟ چگونه آرام شوم ؟

چ غمناک... ای مردمان بگویید ارام جان من کو؟

به به ، بسیـــار عالی و زیبــا

خیلی متشکر

اینجاست که ما میگیم ما شاگردیم و شما استاد باورتون نمیشه ...
خیلی زیبا بود ...

من ک انگشت شمام نیستم...شکست نفسی میکنید:) تشکر

اصلا زبونم بند اومد، محشره ...

:) ممنونم

عااالی بووود....عااالی بود....

:) متشکر

به به چه عالی

قلمت همیشه فعال باد

:)) بینهایت سپاس

نباشد
:|

چرا نباشد

قشنگ بود
___________
میفهمم ات..این شکلی خوشگل تره

ممنون اصلاح شد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان