دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بیتاب

بیتاب ترین دختر شهر است...این شاعره که شعر دگر مامن و آرامش او نیست...صالحه.نپ.ن:«من از جمعه لبریزم اینجا...مرا شنبه کن از حضورت»
۰ موافق ۰ مخالف
عالی بود

متشکر

ولی منکه بتونستم با نگار ارتباط برقرار کنم چون میبرد مو فارسی نمینویسه

نچ عی بابا!! چرا اینجا فارسیه اونجا نی؟

این پستتو بسی بسی دوس
+
عکسشم خیلی قشنگه فقط جورابش گشاده

ممنان گشادیشو دوس دارم راه راه بودنشو هم

فدای این بیتاب ترین دخمل شهر با اون قلمش ...

حدا نکنه

این شاعره که شعر دگر مامن آرامش او نیست.....
دست میزاری رو درد دل آدم ....
بی تاب ترین دختر شهر شده است
آن شاعره ای که با شعرش زندگی میکرد...

بی شعر هم زنده میشه موند؟

چه زیبا میسرایی ای دخدر بی تاب

:)) متشکرم ای مرد:))

فوق العاده...
هم تصویر هم شعر.
فوق العاده...

:) متشکرم

چه جوراباش گشاده

خوبع ک...

ای ژووووون
چ خوب بود

عین صاد من... میدونی دلم چقدر برات تنگه نمیای؟

عزیز شاعره من

:)

وایی جوراب هاش
:))))

عاری عاری

جدیدا یه جایی خوندم که این ه آخری که واسه خانوما استفاده میشن رو گفتن بردارین واسه فارسی تر شدن شعر..حتی فک کنم تو کتاب ادبیات هم اینو گفته باشن...ولی هنوزم بین علما بحثه که باشه یا ن خخخ...

عاره کلا این همون ت تانیث (املاش درسته؟)عربیه دیگه تو یکی از کتابامون بود یادم نی کدوم در کل برا وزن شعر اومده وگرنه در حقوق برابر خانوم و اقا شکی نیس:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان