دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چای دارچین یا هل

اینبار که آمدی...پیش از اینکه لباس هایت را عوض کنیدلِ مرا بتکانمرجعِ ضمیرِ درد را؛ از شعر هایم بیرون بران...آنگاه بنشین تا بپرسم:چای دارچین میخوری یا هِل؟صالحه.نپ.ن:پست رمز دارم پرید!نتم قطع و وصل شد و پودر شد تموم اون ترانه ای که نوشته بودم!سراغشو نگیرید لطفا!بسی غمین :|
۰ موافق ۰ مخالف
اگه پیدا بشه ... نور علی نور ست ...

حیف ... لعنة الله علی نت الضعیف

اگه... :)) واقعن لعنت... اصن حرف دل من بود

چای دارچین

مرجع ضمیر درد را بیرون راندی مگر ؟

عالی :))
منم دارچین دوس :دی
+
صالییییییی
کلاغم

:)من هر دو دوس:)) مرییییی ترانهههههمممممم لعنتی میفهمی دو ساعت تموم داشتم روش کار میکردم؟؟؟میفهمی ینی چیییی؟؟؟

ســلام ، خوبی صالحـه جـون ؟ به منم سر میزنی یا نه ؟

راستی ، چای خالی مگه چشه ؟

سلام بانو گه گاه میام میخونم وبتو من ک چای خالی ندوس!

چای با طعم هل و گل های قوری بهتر است

:)))

مرجع ضمیر درد خود چای ه...
درد یعنی کسی که هیچ وقت آدم چای خوری محسوب نمیشده تو عمرش، الان فقط به یاد دوست چای میخوره و معده درد میکشه... :/

هیچکدوم!
ارل گری
بهارنارنج
:)

مرجع ضمیر درد انقدر نزدیکه...ک با خودم یکی شده... :)) اممم عافرین ب حسن سلیقت

لطفا چای دارچین .... حالا نمیشه اول چای بعد این ضمیر درد را بیرون کنیم :)
خیلی هم عالی هم متن هم تصویر

یکی پیدا بشه این ضمیر درد و بیرون بکشه... ناهارم میدم:))) ممنون

ای جآااااااان، خعلی عالیه، بیگ لایک دخی طلا ...

خیلی سپاس

اره
من الما دارچین میپسندیم...خخخخ

بعلهههه

چای هل:)

:)) هل کربلایی وخوشبو...

زندگی همه ش درده...
تو زنده ای، پس درد می کشی.. و درد می کشی، چون زنده ای!
مرجع ضمیر درد تو نیستی، این دنیاست که درد رو به تو تحمیل میکنه.. و تو به علت زنده بودن محکوم به درد کشیدنی. اگه سر بشی، اگه روحت زنده نباشه، دیگه درد نمی کشی.. حتی اگه زندگی کنی.


من همیشه سلیقه م خاص و متفاوت بوده! :د ولی واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم که چای ارل گری رو بیشتر دوست دارم یا بهارنارنج :)

اهوم قبول دارم ولی همچنان تو این فکرم ک درد گاهی اونقدر رسوخ میکنه تو تار و پود زندگی و دنیات و تنت که مرجع ضمیرش میشه من!!! آدم نمیتونه تمام وقت روحشو سرد نگه داره و به یه خاب مغناطیسی مجبورش کنه! یه روز بیدار میشه بالاخره! و اون روز یه زلزلزه هزار لیشتری دنیاتو میلرزونه... در اون شکی نیست بانو بهر حال هر چی نباشه تفاهم منی اوه واقعن انخاب دشواریه!! صبحانه ارل گری عصرانه بهار نارنج

آخی عزیزم
واقعا بده

مرجع ضمیر درد؟؟ :)

نه دارچین نه هل

من چای هندی با زعفران میخورم
چای آویشن هم خوووووبه
همه چایی هارو دوس دارم
جز این دوتا
اینقدر چای دارچین خوردم حالم داره بد میشه




راسی
شعرت هم عااااااالیه همسایه جون

:) خیلی هم خوب ممنون

چه خوشگله عکسش

:)) منم دوس

چای دارچین با نبات زیاد
:)
عالی بود

چشووم :))

کلاغ ....
کلااااااغ
ترانه.....
کلااااغ
ای نت بی شخصیت
من میخوام
شعرشومیخوام
هیچی یادت نیس؟!»

نع !!! ینی وقت ندارم... بعدن مینویسم

عاااااااااالی

:) تچکر:)

چآیِ هل :)

شما جون بخاه... (کیه ک بده)

Wow! This blog looks just like my old one! It's
on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان