دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خدا نکند...

خدا نکند که حالت شبیه من باشدخدا نکند که این قدر بد باشی...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خدا نکنه ...وااااالا

:)

الهی بگردم، بد نباشی خانووووم

خدا نکنه:) تچکر بانو شماهم

صالحه بانو موزونترش کن

چشم

چه غمگین

:)

خداکند ک دلت خوب و آرام و بی اندوه..
خداکند که دلت بی خزان باشد...
Sunny girl

:) خدا کند که خدا به فکرمان باشد... خدا کند که حواسش به بغضمان باشد...

این چ حرفیه ؟ خیلی هم خوبی

امیدوارم توهم خوب باشی:)

خدا نکنه هیشکی حالش بد باشه...

ان شا الله ک نباشه

حالت خوبه صالحه بالام؟؟؟؟؟

عاری تو خوبی جانا؟:))

چرا بد؟ :)
+
بالام جان ینی عزیز جان؟
ترکیه؟
وای من عاشق "نجورسن" م
خیلی کلمه ی باحالیه

:) عاره لابد دیگه ترکیه اینی ک تو میگی ینی چ؟

صالحه خانم بازم سلام
یه پیشنهاد
مصراع اولت منفی بود
اگه مصراع دومت مثبت بود خیلی زیباتر میشد
مصراع اول دعا و مصراع دوم ارزو
مصراع دوم
خدا نکند که حالت شبیه من باشد
خدا کند که نگاهت پر از خوشی باشد

سلام اهوم روش فک میکنم و عوضش میکنم ممنون

هعی...
حال خراب من از این خرابتر نمی شود

هعی...

عععععع این چرا سروته شده بنده خدا

واقعا خدا نکند

بچه بودم اینجوری میکردم پاهامو میچسبودنم به تکیه گاه مبل کلمو اویزون میکردم ب این فکر میکردم ک رو سقف راه رفتن چقدر جذابه!! از همون اول نشانه های خل ووضعی در من مشهود بوده

ععععععع تو بچه هم بودی مبل داشتی

من بزرگ شدم مبل خریدیم

ای تو روح خولوضعی خودم

خو ببین بچگی من مقارنه با بزرگیتااا پیر شدی کوروش رفت (دقت کردی من چ اصراری مبنی بر یاداوری پیرشدنت دارم؟؟)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان