دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کابوس

بیدارم و کابوس میبینم که رفتی!از خواب پا میشم...نبودت اتفاقی نیست!صالحه.نپ.ن:همینجوری بود!ینی در واقع؛ از این مسئله که"سوررئالیسم ها به هرنوع خواب دیدن در بیداری اصالت هنری میبخشن"این تصور تو ذهنم اومد
۰ موافق ۰ مخالف
گاهی بیداری با خواب فرق نداره ...البته در مورد یه سری افراد صدق میکنه

اهوم

منکه نفهمستم چی شد ولی هرچی تو بگی همونه

:))

نبودنت اتفاقی نیست

نبودت روون تره

چه قشنگ...

:) تشکر

خواب دیدم نیستی تعبیر آمد میرسی
هرچه من دیوانه بودم ابن سیرین بیشتر

:) دوس

باز من نفهمیدم
ایندفه پی نوشتتو
+
اره همون نبودت بیتره

یکم روش فک کن میفهمی نمیدونم چطوری بگم این ی مکتب ادبیه ک اکثرشون روانشناس بودن و از نظریه های فروید(یه روانشناسه)پیروی میکردن و بهشون فراواقع گرا میگن

جمله آخر یه مقدار توی وزن به نظرم ثقل است
یه ذره روش کار کن که محشره
:)

چشم:) ممنون

میشه زیر دیبلون حرف بزنی ما بفهمیم



بعدشم ی سوال :
اول عکستو پیدا میکنی بعد شعرا؟ یا برعکس؟

الکی مثلا من خودم فهمیدم هر دو مورد بیشتر مینویسم بعد دنبال عکس میگردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان