دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

معجزه

چشم هایت معجزه ی الهی اند!انگار تمام مستجاب الدعوه های شهر...از زیر نگاه تو رد شدند!!چشم ات را به من بدوز؛تا از پیراهن و روسریم معجزه سراریز شود:)صالحه.نپ.ن:وقتی به من نگاه میکنی حس میکنم دارم آیت خدا میشوم..بازهم معجزه بساز با چشم هایت:)
۰ موافق ۰ مخالف
چه قشنگ بود صالی جانمچه قشنگ بود صالی جانم

تشکرات فراوان بانو جان

باز باران ، بی طراوت ، کو ترانه؟! سوگواری ست ،رنگ غصه ، خیسی غم ،
می خورد بر بام خانه ، طعم ماتم . یاد می آرم که غصه ، قصه را می کرد کابوس ، بوسه می زد بر دو چشمم گریه با لبهای خیسش.....

:)

چشم ها ..... کانون معجزه هستند .. علی الخصوص نگاه اول

اهوم:)

چرا دست دختره اینقدر باریکه :دی

خخ عاره منم اولش برام سوال شد نشکنه یوخ

آقاااایوووون خااااانوماااااا نبینم دیگه دستای ظریفو مسخره کنیناااااا نبینماااااا تکرار نشه هاااا. . .
:)))) D: :)))))

عاغا الفرارررر ولی نشکنی یوخ ها من هنو نگرانم

عالی ...
عکسش خودت نیستی احیاین؟
+
صالیییی
انتقادی دوستانه
شعرات تکراری شدن
ی سبک جدید ...
ی جور جدید...
قشنگناااا ، ولی ن مثل قبل :)
(ببخشید من زبون انتقادیم خیلی تنده [تشویش]
اصن کلن رکم ، اهل پیچوندم نیستم ،
فکر بد نکنی ;-))

منمن نشکنم بابا مرسی از انتقادت چشوم:) اتفاقا خوب میگی میدونی ک حال لود کردن حرف تو لفافه رو ندارم

سلام
عالی بود
ولی دوتا سوال
تو برا سرودن شعر چه کسی را مخاطب قرار میدی
الان تو خیالت برا کی این شعرو گفتی
میفهمی چی میگم
مرجع ضمیر تو تو این شعر کیه
2مصراع اخر رو برام معنی کن

سلام ممنون خب مسلما همیشه قرار نی ک یک شخص مشخص باشه اره میفهمم امیرعلی رو زمین نشسته بود منم از بالا نگاش میکردم:) چشاش معجزه کرد:) مستجاب الدعوه ها رابط معجزه هان و تمام شون از زیر نگاه اون رد شدن:)

بسیار عالی

ممنون

پیراهن و روسری که هیچ... تا از کل وجودم معجزه سرریز شود!

:)

ﺑﯿﮕﻨﺎﻩ ﭘﺎﯼ ﺩﺍﺭ ﺭﻓﺖ ...
ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺴﺖ ﺑﺎﻻﯼ ﺩﺍﺭ ﻫﻢ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﻓﺖ !
ﭼﺎﻗﻮ ﺩﺳﺘﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﯾﺪ ...
ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﺧﺎﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﮔﻞ ﻧﮑﺮﺩ ...
ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﻭﺭﯼ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩ ...
ﺩﺭ ﻭ ﺗﺨﺘﻪ ﻫﻢ "ﺍﺻﻼ" ﺑﺎ ﻫﻢ ﺟﻮﺭ ﻧﺒﻮﺩﻧﺪ ...
ﺑﺎﺭ ﮐﺞ ﻫﻢ ﭼﻪ ﺧﻮﺏ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻝ ﺭﺳﯿﺪ ...
ﺑﻪ ﺩﻋﺎﯼ ﮔﺮﺑﻪ ﮐﻮﺭﻩ ﻋﺠﺐ ﺑﺎﺭاﻧﯽ آمد ...
ﺗﺎﺯﻩ : ﮐﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺤﮑﻢ ﮐﺎﺭﯼ ﻫﻢ ﻋﯿﺐ ﮐﺮﺩ ...
ﻣﺎﻩ ﻫﻢ ﭼﻪ ﺧﻮﺏ پشت ﺍﺑﺮ ﭘﻨﻬاﻥ ﻣاﻧﺪ ...
ﻭ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎ ﭘﻮﻝ نیز ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﻇﻠﻢ ﻣاﻧﺪﮔﺎﺭ ﺷﺪ!!!

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﻫﺎ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻩ
ﻋﺠﺐ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻋﺠﯿﺒﯽ...!!
فتبارک الله احسن الخالقین

:)

راستی خوبی؟؟؟
کم پیدایی یکی دو روزه؟

:))عاری تو خوبی؟حال و احوال؟ ازمون دارم درس نددوس اینک نشتم کللللل قاااالباااا رو خوندم حالم از هر چی شعر و شاعره بهم میخوره من موندم بیمار تر از اینا نبوده!؟؟ فلان کچل از ناکجا اباد مستزاد رواج داده فلان زشت از یجا دیگه قدیمی ترین مسمط رو داره دنیا دور سرم میچرخه بیکارن ملت شعر میگنا

سلام
اپم

سلام میام

عزیزم.........

:)

حقته
حالا قالبا خوبه، تازیخ ادبیات
انقد شعر نگو ، یکمم ب فکر بچه های مردم باش :دی
من از تاریخ ادبیات متنفرررم

وای نگووو الان میخام برم تاریخ ادبیات بخونم دو تاشون تفاوتی ندارن انقد بدم میاد از اسم شاعر و قرن ک خدا میدونه من اصن تصمیم دارم بزنم تو کار صادرات واردات از ادبیات عقم گرفته

http://s9.picofile.com/file/8277874300/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B9_%DB%B2%DB%B0%DB%B5%DB%B0%DB%B3%DB%B0.JPG


مگه چوجوری نیگات میکنم


میگم این دخدره تو عکس چغذه لاغره

اینجوری:: دی عاره خیلی!!ینی زیادی هاااا

واااااااااااااااااااو فوق العآده

خیلی مچکر خانوم

Howdy would you mind sharing which blog platform you're working with?
I'm planning to start my own blog in the near future
but I'm having a difficult time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and
Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان