دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خودکشی

من این سر کوچه تو هم آن سرهر یک به قصدِ مقصدی هستیمتو می روی باران بگیرد شهردرگیر بی وزنی شود این شعرمن مثل"اسماعیل اول" خسته از این جنگبعد از شکستی سخت از تو ؛مرده ام در خودتو فاتح این نابرابر جنگمن زخمی از پیکارها با من..."من" زخمی پیکار با "من"هاستاین خستگی از امتداد جنگ در خویش استبا من بنوش از "زهر" این فنجانپایان بگیرد کارمان با "مرگ"!پایان بگیرد کار اگر با مرگپایان دهد این "خودکشی" من را...هیتلر بمیرد بهتر از اینکهشهرش بیفتند دست روسی ها!صالحه.نپ.ن:«خودکشی مرگ قشنگی که به آن دل بستم...دست کم هر دو سه شب سیر به فکرش هستم»"علیرضا اذر"
۰ موافق ۰ مخالف
اون سمت راستیه خیلی خوبه!
انتحاریه
قشنگ پودر میشه آدم
:)

:)) روی این گزینه بیشتر فک میکنم ولی امکناتم کمه والا وسطیه رو هم بخام انجام بدم باید از سیم چراغ برق استفاده کنم

خیییییلی قشششنگ بود

متشکر

غمگبن بود ...

میگذره...

خیلی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ممنون:|

وااااااااااااااااااااااااااای
یاد بدبختی های خودم افتادم
یاد دل شکسته ام
زجر هایی که کشیدم









امتحان اجتماعی
تاریخ
ولی خیلی دوسش دارم

هعی... هیچ مگو ک من ازمون دارم و فقد دو تا از کتابامو خوندم و هنو12دیگش مونده

من را بگذارید بمیرد به درک...
.
.
دختره ی دیوونه
.
.
بیت آخر رو دوس

عاری عاری ب درک رسواااایییی زمااااانهههه منممممم دیوااانهههه منممممممم تچکر

سلام
مصراع4 خیلی لایک داشت

:) سلام تشکر

صالحه علیزضاآذرهمونه که یه عکس داره که کباب به سیخ میزنه وواسه مریم فرستادیش؟!!

جاعن؟؟؟؟ من برا مری؟؟ کباب سیخ میزنه؟؟ من نبودم والا!!! هیکل درشتی داره موهاش بلند بود(الان کوتا کرده) صورتش گرده لپم داره تازه:)) دیگه خلاصه عشقه منه یه پسر داره اریان صداش... من شهید صداشم... بمممم اوف مادر باهاش اشنا شو حتمن من دوسش دارم

س.کامنت بی نام من بودم

سلام اره از لحنتون متوجه شدم

!!!
جالب بود ، ینی ی جور خاصی بود
ایول ...
+
ن منظور نگار "علی عطری" ه
+
لیلی
من را بگذارید بمیرد ب درک
اصلن برود ایدز بگیرد ،ب درک
این شعرو دوستم ادامه داده
خیلی باحاله، یاداوری کن بعدن نشونت بدم عکسشو

:) تچکر هاااا علی عطری عاحه کباب سیخ میزنه هم نشونیه؟؟ ایدی اینستاشو دادمت نه؟ چش رنگی مادر اوکی

میبینم ک خانوم شاعر هم زده تو کار سرودن شعره خودکشی...

:)) زندگی سخته

خیــــــــــــــلی قشنگ

مخصوصا هیتلر بمیرد بهتر از آنکه.....

ممنون:)

هیتلر رو آخرش خیلی خوب اومدین بانو ...لذت بردیم از شعر هر چند پر از غم بود ...

:) سپاس :)

آذر غلط خورد با عمه ش


نبینم ازین منفیا بگیا
دوس دارم شادو بشاش ببینمت

نگووو آذر خیلی دوس باوشه چشوم

آورین

آذر نازی
پیوند دو دوست داشتنی من با هم واژه و تاریخ

او مای گاد دو دوست داشتنی تان بدجور خرخره ی ما را جویده اند!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان