دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

این المعد

وقت است بیایی پدر ماای معنی "این المعد" ماتنگ است زمانزود بیا وپایان بده ویرانی ما را...صالحه.نپ.ن:میدونید؟:)برف اومده:) منم الکی خوشم...حالم خوبه امروز عید بود:)
۰ موافق ۰ مخالف
پایان بده بر فصعل بد ما
بیا پستیبانم

پایان بده این زلزله ها را؟؟ نبودم

دیروز اینجا هم برف اومد ولی ننشست

مهم اومدنشه ک شادت میکنه الحمدالله

دیروز اینجا هم برف اومد ولی ننشست

اوخی:) یه دو س سانتی اینجا نشست:)) ان شا الله زمستون خوبی در راه داشته باشیم

این جشن ها برای من آقا نمی شود

فوق العاده بودا

السلام علیک یا ابا صالح المهدی عج...

:)

:)))
+
کوجی ای؟ّ
خوفی ؟
دلم برات تنگولید یهو

سیییلاااام عیشُم همینجیم خر مزدم موم یره تو خوبی؟؟ چ خبر؟؟

سلام
عالی بود

سلام بانو جان:) ممنون:)

من جمعه جمکران بودم...برای اولین بار بود که میرفتم اونجا. اونقدر حس خوبی بهم داد که فرداش دلم خواست بازم برم. این پست شما حس خوب اون روز رو دوباره برام زنده کرد!

سبز باشید

:)) ای جان خوش ب سعادتت بانو:) ان شا الله قسمت شه بازم خوشحالم ک حس خوبی داشته ممنونم

پایان بده. . .

ان شا الله

ای توروحتون با این لهجتون

کلا منشوری صوبت میکنیدا
فک میکنید نمیفهمم

خوبههه کههه وا؟؟؟ مگه چی گفدم؟؟ یا امام زاده بیژن

به به
خوش باشی همیشه
جای ما هم برف بازی کن
:)

قربون شوما:)) برفا ک اب شد:))دفعه بندی ان شا الله

امام زاده بی جن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان