دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تیله بازی

تو که از فتنه ی چشمان خودت آگاهی
تیله بازی نکن آقا وسط کوی دلم!





صالحه.ن
پ.ن: خدا شاهده همینجوری بود:دی

پ.ن2:پس زمینه عکسو نگا کنید :|
۰ موافق ۰ مخالف
صالحه شاهکار بود
یعنی وااااای....وااااااای.وااااااا

:) خیلی تشکر

بسیــــار زیباااا

ممنوون

خیلی جالب بود پس زمینه
مخصوصا اون کارتونه که نمیدونم اسمش چیه

:) منم فک گردم یادم نیومد؟!

فوق العاده نوشت

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو. جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

خیلی سپاس :)

از اون تیکه درشت خوشرنگا ها! :د

+چشم به نظر بهتر از چشمانه... :-؟

عاری عاری چشم به تنهایی وزنشو خراب نمیکنه؟؟

به صورت بس وحشتناکی دوسش میداشتم

فدای بانو :))

صالحه دوباره اومدم به خاطر این چشم
آلما ببین چی نوشته
بازم لایک

الما چیشده؟؟ متشکر

سلام
قصد توهین ندارم به خدا
دوس نداشتی کامنتو تایید .نکن
ولی برا طنز جواب شعرتو میدم از طرف اون جناب
ببخشین دیگه
تو ای دختر که گفتی نه..بو بودن در کنار من
مثال ضربه ی پای.خری کردی لگد بختت
البته ضربه ی پای خر استعاره از این داره که بد لگد کردی بختتو
بازم ببخشین

بعله:دی

سلام
صالحه بیا وبم یه ساعتی را معلوم کن که انبلاین هسی
بیام کارت دارم
من در پی ردّ تو کجا و تو کجایی‌
دنبال تو دستم نرسیده‌ست به جایی‌

ای «بوده‌» که مثل تو نبوده‌ست‌ ، نگو هست‌
ای «رفته‌» که در قلب منی گر چه نیایی‌


" هوشنگ ابتهاج "
خیلی خوب :)))

ممنون

مثل همیشه عالی
دلنشین و روون، تیله بازی





پس زمینه عکستاینا ینی مغولن؟؟؟
چنگیز کدومشونه حالا!!!!؟؟؟؟

خیلی تچکر:) چنگیز همونه ک گوشه راسته عکسه دهنشم بازه:دی

این 20باره که امروز دارم میام
کجایی تو
الما تو این صالحه را بگیر و بزنش که منو منتظر نزاره

کار داشتم خو بچه ک زدن نداره

وااااای عززززیززززم چه نااااز بود اصن عاااالی بووود
تو معرکه ای:)

ممنان و سپاس و تچکر دست پروده ایم بانو

همون وزنشو میگم دیگه.. سکته داره انگار یه خرده :-؟

ام.. چشم تنها یه هجا ازش کم میکنه و اختلاف هجا های مصراعا رو که یک میباشد دو میکند و خوندنو سخت تر ولی... این چشمِ خودت میتونه جانشین بشه!

سلآمـ صآلحهـ جآنِ دل

بذار اعترافـ کنمـ کهـ دلمـ واستــ یهـ ذره شده بآنو . . .

خوبی؟!

مثل همیشهـ عآلی . . . من همیشهـ گفتمـ و میگمـ و خواهمـ گفتـ " تــــــــو " فوق العآده ای

وقتی داشتی این شعر رو میگفتی چشآی من مدنظرتـ بود دیگهـ ؟!

چیکآر کنیمـ دیگهـ . . . خوشکلیِ و هزااااااااااار درد سر . . .

+چهآرشنبهـ یآ پنج شنبهـ یآ جمعهـ هر سآعتی کهـ میتونی آن بآشی بگو کآرتــ دارمـ عزیزمـ . خبــــ؟! :)

سلام عزیزم دلممم خوبییی؟؟؟؟؟؟ میدونی چقدر نبودت حس میشه و بده؟؟ منم خعلی دلم تنگیده بود عاخ عاخ گفتی چشات...(مگه تو عاقایییییی؟؟؟وا غیرتا) یادته قرار بود برا چشات شعر بگم؟؟ فک میکنم چهارشنبه شب خوب باشه؟؟ دلم انقذره برات تنگولیده عشقولی

کجایی تو دختر گل....توام درگیر درس و مشقی؟

یه هوا دور تر از قبل عاری عاری

به دل نشست شعرتون

خخخ کلن به اینجا هم رسوخ کرده...

تشکر:) عاره دیگه:دی

:) عالی
+
چ با ترسم میگه
+
کلش نیست؟؟
چنگیزو
+
حالا چرا من بزنمش عاغا مرتضی ؟؟0-0 !!
بچم کار داشته دیگه :دی

تچکر بوخودااااا عارفررریییینننن کلشششش میگم خدایا اون بازیه... خیلی خره!! یادم نمیعومد که!! عافرین مریم من بهت افتخار میکنم! ممنون از درکت عزیزم... بدبختیام یکی دوتا ک نی!!

آره ارواح خیکت

کو کوجاس پس زمینه عکس ؟؟؟

(تشویش بلاگفا) کنار چشمه پایین عکس

معرکه بود صالحه
اینا رو کتاب کن دیگ
:))))

تچکر:) زوده هنوز:)

ععععععع ینی کلشو میگی

عاره عاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان