دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

در می گشایی؟

چشم هایم پشت پنجره باران گرفته اندخیسم از تمام بغض هادر  میگشایی؟؟عینکم را برمیداری چشم هایم را پاک کنی؟صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
من یکی رو میخوامـ استخدامـ کنمـ پنجره عینکمو پآکـ کنهـ . . . سختهـ خو . . .

البتهـ هر روز بهـ یکی از دوستآن میدمـ زحمتشو بکشهـ ولی اینآ پآره وقتن بدرد نمیخورن . . . یهـ تمآمـ وقتـــ میخوامـ

کسی رو سراغ نداری؟!

عی خاهر من خودم شیشه عینکنمو از شدت خستگی تمیز نمیکنم الان نصف ملت رو حموم نرفته میبینم ب دوستات بگو عینک منم سر راه تمیز کنن

برف پاکن بزار ...

تو این وضعیت تنها راه بنظر میرسه

با عینک نمیشه ؟:دی


+
عکسشو دوس ن
چرا؟

خو عاخه عینکمو برداره ک نمتونه پاک کنه:) نمدونم چرا؟ من دوس

واقعن چرا ؟
:دی

مسئله این است

خیلی خوب بود
:)

:)تچکر

اخی عززززیززززم

:)

آخی...چه غمناک....

بله... بیا چشمات رو پاک کنم

:) عامدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان