دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

قهوه

چشم هایت از فنجانم سر رفته است!تو...دلیل تمام بی خوابی های  اهل این کافه ای!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلآمـ جآنآ

زدی تو کآرِ عشق و عآشقیآآآآآآآآآآآآآآآآآ

دوستش میدارمـ . . .

سلام عزیزجانم عاره دیگه از دست رفتم! فدای مهربونیات

مگهـ واسهـ من نگفتی این شعر رو ؟!

مگهـ عکس چشآمو نداشتی کهـ بذاری؟!

عکس پسر مردمـ کهـ گذاشتن نداره . . .

این تسبیح من کووووووووو؟!

دیدی چی شد ؟!

جآنمآزمو همـ آبـ نکشیدمـ ...

اسخفراللههههعه مگه من عکس ناموسمو میذارم هر کسی ببینه؟ چ معنی داره عکس چشاتو بذارم ؟؟ عااااییییی نفسسسس کشششش

اوهومـ فردا عآلیهـ یهـ سآعتی بگو کهـ بهـ وصآل برسیمـ عشقولی

نمیدونم مریمی؟؟ بستگی دارا لب تاب باشد؟؟ نباشد؟؟ میترسم ی ساعتی بگم بعد نشه انوخ بد میشه خو ولی حول و حوش ۷-۸

بسیار زیبا
مثل همیشه

خیلی تشکر

الما خانم ای صالحه دل داه شده
نمیدونم به کی

ولی جواب سوالامونم نمیده دیگه

خخ

آجی متاسفانهـ 7 الی 8 نمیتونمـ بیآمـ . اگهـ شد آخر شبـــ میآمـ اگهـ آن بودی کهـ می حرفیمـ نبودی ان شآاللهـ یهـ روز دیگهـ . . .

یکی یدونه ی من تولدت مبااارککااااا شولولوولولولوو شی لی لی لی لی لی واااای مریممممم زندههه باشی کنکورتو خوب بدی ژیر سایه امام زمان ب تموم ارزوهات برسی عزیزم باشه:) ساعتایی۱۰ میام باشه؟؟ نمیدونی چقذره دل تنگتم امیدوارم بتونیم بحرفیم

ینی خیلی خوب بود ...
دلیل تمام بی خوابی های اهل این کافه ای ... ایولا

:) ممنون:))

عالیییی
میدونی ، مثه شعرای یغما بود این شعر
اکثر شاعرا و عاشقا میدونن و بر این باورند ک لیلی فقط برای مجنون لیلیه
اما یغما لیلیشو انقدر لیلی میدونه ک دلیل تمام اتفاقات جهانو ، همون لیلی میدونه :) (جمله رو :دی)
+
یادته ی زمانی گیر داده بودی ب سیب گلو
الان رفتی تو کار چشم

خیلی ممنون مادام از یغما نخوندم خدایی او مای کاپیوتر چ دیدی:)) عاره یادمه هنوزم نسبت به سیب گلو حس خاصی دارم کاملا برطرف نشده ان شا الله دفعه بعدی میرم تو کار کیسه صفرا

جالبه شعراش ... متفاوته
ی جور جالبه کلن :دی
+
پانکراسم دوس

اوکی خاهم خوند در اسرع وقت باوشه برا پانکراسشم شعر میگم : "از هم تو را خاهم جرید و جای پانکراست را با قلب عوض خاهم کرد تا زین پس دوستم بداری"

چه احساسی :)

درمورد یغما گلرویی نظر داده بودند، کتاب "من رویایی دارم" رو دارم چاپ سوم سال 1393، 25 هزار تومن که ترانه های 7 تا کتاب قبلیش رو یه جا جمع کرده. خواستم در جریان باشین اگه میخواستین تهیه کنین.

پاینده باشین

:)ممنون من رویایی دارم:) یادم می مونه ممنون از اطلاع رسانیتون

خب دیگههههه چششششممم روووشن
چشماااااتی کی؟؟؟زووودی بوگووووو دختر
سی من ااااصاااااب نداااارم بوگو بینم کیه
(عااالی بود بینظیر)

نمدونم بوخودا بی شرف خودشو نشون نمیده بفهمم کیه:دی

صالحه وای صالی
مرسی ، عالی بووود

در عشق یکم خشنم اعصاب ندارم

Just desire to say your article is as astounding. The
clearness on your submit is simply nice and i could think you are knowledgeable on this subject.
Fine with your permission allow me to take hold of
your feed to keep updated with forthcoming post.
Thanks a million and please carry on the enjoyable work.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان