دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

جهان

"طوفان وزیدن می گیرد؛و خدا آغوش می گشاید:)"آیا جهان،فراتر از این دو جمله  گردش دارد؟!صالحه.نپ.ن:عیدتون مبارک:)
۰ موافق ۰ مخالف
اسعدالله ایامنا و ایامکم و لیالینا و لیالیکم

:)

نههههههه


خوبی؟

:)) قربونت تو خوبی؟ شرمنده برا اونروز.خاهری کار فوری داشت:) ببخش

نههههههه
اشکالی نداره
از هم صحبتی با تو خیلی خوشحال شدم

عزیزی:) من بیشتر

عید توهم مبارک جان دل

فدااایییی دوستتتتییی

عالی بود تو بینظیرررری اخه من چقد از تو تعریف کنم
خوبی دخترگل؟

لطف داری بانو:)) قربونت تو خوبی؟ چ خبر؟ خوش میگذره؟؟

عالیه
پر معنی بود

ممنون

خوبم عزیزم
میگذره....
فقط زندگی یه کم سخته ...:)
اینکه دستم به قلم نمیره تحمل سختیا رو سخت تر میکنه

بهتر باشی ان شا الله:) اکشال نداره جانا جان شیرینی فراق کم از شور وصل نیست گر عشق مقصد است خوشا لذت مسیر:)) مگه دست خودشه ک نره مجبورش کن بره اصن میخای من مجبورش کنم؟ یه عکس یا یه موضوع دوتایی بنویسیم دربارش حالا مهم نیس چطوری شد!!فقط بنویسیم که رسوب نکنه ته قلم:)) موافقی؟

اره که موافقم
فقط من بیشتر وقت میخوام:)
قبوله؟

ایول:)) ایمیل میکنم برات:)

وررررررررررری بیوتی

خیلی تچکر

با تاخیر ... :)

:))

If some one wishes to be updated with most up-to-date technologies therefore he must be visit this web page and be up to date every
day.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان