دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دلبر خونه داره

چه بی سیاست ان کسی که کوچه را لو داد؛
حالا دگر تا اطلاع ثانوی دلبر سرش گرم است...





صالحه.ن

پ.ن:همون کوچه که دلبر خونه داره:)
نتیجه ی اخلاقی:خونه ی دلبرو لو ندید:دی

بعدا نوشت:مصرع اول تغییر نمود
۰ موافق ۰ مخالف
ای که در کوچه معشوقه ما می‌گذری.

بر حذر باش که سر می‌شکند دیوارش

:))

ای بابا نمی دونم کدوم از خدا بی خبری کوچه ی ما رو لو داده

دم شمس العمارس مگه خونتون؟؟ (رفتم دم شمس العماره همون جایی که دلبر خونه داره:دی) دیدی عشاق دارن اذیت میکنن یه سوت بزن من با بیژامه از پنجره میپرم میبافمشون غم نداشته باش

چه عکس خوشجلییییییییییییی

:)) ممنون

دلبر دلش جای دیگر گرم است....

عاره دیگه:دی

به به کوچه دلبر. . .:)

عاره دیگه:)

سلام
عکس کپی میشه ولی جایی نمیشه پیست کرد
شرمنده مزاحم شدم
بازم بیا وبم....

حتمن

نه بابا ما کجا شمس العماره کجا فک کنم همون از خدا بی خبر انقد مست و مدهوش شده خونه مارو اشتباهی گرفته
اما خداوکیلی خیلی شلوغ شده همش دارن دم خونه اسممو صدا میزنن از سر شب دو سه تا امبولانس هم اومدن مصدومین رو جم کردن مگه میزارن امتحان کوفتیمو بخونم؟؟؟

یارو چیزی زده بوده:دی عی بابا عی بابا چ وضع و احوالیه عاخه بیام براشون؟؟؟

کدوم کوه
همون کوهی که اهو ناز دارد آی وله

کدوم کوی
همون کویی که دلبر ناز دارد آی وله

چه باحال و چه ظریف میفکرن مردم ایول

:دی

ب دلم نشست
زیاد
+
نمیشه عکسارو کپی کرد؟؟!!!!
من خیلی راحت ازشون میگیرم و سیوشون میکنماا
راضی باشی تو رو خدا[تشویش] :دی

فدا دلت نع خیر راست کلیک قفله اسکرین شات بگیر مال من نیست ک راحت باش عکاسش راضی باشه

این کوچه کجاست؟
دختراش مجردن؟!!

استغفرالله!! چشم ماریا رو دور دیدی؟

واییی برم این کوچه هه
شاید دلبر من باشه توش
:)

عاره برو شاید یافتیش

Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one
and i was just wondering if you get a lot of spam
feedback? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can advise?
I get so much lately it's driving me insane so any support is very
much appreciated.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان