دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ویرانه

پشت این در...هیچ نیست جز ویرانه ای!از من؛جز یعقوبی نمانده است...پیامبری که انگارهیچ پیراهنی، قصد نزول بر او را ندارد!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
ای پیک راستان خبر یار ما بگو

احوال گل به بلبل دستان سرا بگو.

:)

دل که میگیرد تمام سحر و جادوها کم است. . .

خدا کنه دل هیشکی نگیره:))

چه قشنگ

:)ممنون

سنگین = کمر

موااظب باش

ای جووون چ عکسی
چ پستی !
کولاک کردیا این چن روز جانا
ببخشید من دیر ب دیر میام

:)) قربون شوما میخام برم گفدم دست پر برم باشد که دست پر بازگردم:دی عزیز دلی:))

ازدواج کنید دیگه خانم صالحه.ن
امروز بعد از ظهر عروسی دوست دخترخاله ماریاست! ( نسبتش با من رو داشته باشید فقط!)
18 سالشه
ایشالا خوشبخت بشن.
ایشالا همه جوون ها خوشبخت بشن..

(احساس اضافه بودن بهم دست دادخو!!چرا اینکارو میکنید با بچه مردم؟؟) اههه؟؟مبارک باشه:)) ان شا الله عروسی شما و ماریا:)) ان شا الله خوشبخت بشن... همه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان