دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بدهکار

یادت نرفته که...؟یک خیابان به من بدهکاری؛حوالی همین "ایستگاه"...یک خیابان سرشار آمدن..!یادت نرفته که...؟تو؛برگشتنت راهنوز به من بدهکاری!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
یادم هست ...

ولی در بن بست جدایی ...

گرفتارم ...

دعا کن ...

شاید بتونم ... دریچه ای به سوی این خیابان باز کنم ..

آن وقت ...بدهی ام را می پردازم ...

هعی...

اِکسلنتـــــ :)) پرفکتــــــــ :) وری گوووووود :)

:)) پارسی را پاس بداریم همی سپاس گزارم

چ عکسی !
چ متنی !
کلن چ پستی :)))

:)) ممنون

من هم بدهکارم به ماریا

بدهیتونو پرداخت کنید سریع تر!!!!

واقعا جواب این آقا مسعود.د
باحال بود
یه جورایی سبک متن خودت

عاره:) منم خیلی خوشم اومد:))

آخ هم شعرت و هم ماشینه توی شعرت داغونم کرد

:))

قسمت عاخرشو میزارم لاین، بااااااا اجازه

خاهش میکنم باعث افتخاره فقد منبع لدفا فراموش نشو

زیبا مثه همیشه قلب]

:)) سپاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان