دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من الله توفیق

بسم الله الرحمن الرحیمشروع ماه دی رو به تمام محصلین و "تشنگان علم و ادب"(!!) تسلیت عرض می نومایم :)ان شا الله ماهی "سرشاااااررررر"(!!) داشته باشید:دیما را از دعای خیرتان محروم نفرمایید:)امید است به مدد الهی حس درس خواندن بر شما مستولی گردد(که اگر گردید بی زحمت دست راستتونو به سرِ ما هم بکشید؛ باشد که بر ماهم گردد!)و در عاخراللهم العن المتحانات... و المراقبین و المراقبات... والاکنکور السراری...و الآموزشوپروش ...کلهم اجمعین؛و عجل فرج مولانا صاحب الزمان به حق رنج و عذاب این ماهآمین یا رب العالمین:)پ.ن:من میرم بدسم اگه کسی تونست بیدارم کنه اینجا هم میام:دی
۰ موافق ۰ مخالف
سلام صالحه جان
مسئولین خوابن یا بالاسر شما مراقب

ممنونم از حضورت

سلام:) زندگیه؟؟؟

رمز پست پایینی اگه اجازه هست میشه بگی؟

خاهش میکنم رمز همزاد

بابا دیشب نع
چند شب پیش اسمتو سرچ کرده تو گوگل
بعد میگه عاطفه بیا ببین
شعرش برتر شده تو جشنواره یاس
اسم و عکسشم زده تو معدل بالاهای مدرسه
ایشالا ک امسالم همون طوره
انقدم ناله نکن دختر
تو میتونی

واااایییی سلام گرم و ارادت ویژه ی منو به عمو برسونو همچنین اهالی منزل خودت خوبی؟ چقذره دلم برات تنگیده... کامنتتو برا اهالی خونه خوندم بعد هر کی با گوشیش همون لحظه سرچ زده (حالا بابا جذابه میگه صالحه چی؟؟میگم بابا فامیلم چیه؟؟) ساجده میگه خاک تو گورت این چ عکسیه خدا از دهنت بشنوه مادر دعا بنمای مرا نیز چشم مرسی

سلام
خوبین؟

سلام ممنون:)

خیلی وقته به وبلاگم نیوندید
اپم...

چشم:|

وااآی تو روووحت چقد خندیدم من

:)) همیشه بخندی

خوب پیش میره درسا

نه!! خوندنم نمیاد با سلام و صلوات میرم سر جلسه امتحان در بیاد چشای مراقبایی ک نمیذارن تقلب کنی

اللهم العن کنکورنا به دفعات و مکررات

اااامییییینننن

صالحه من سرچیدم اسمتو
دیدم چه بی تربیت وخرخونی
تف تف تف


فاطمه چه نازه!!!

زشت کچل من ناله نفرین میکردم عکسامونو تو باید بری ببینی؟؟ اف بر تو:دی نمیخوندم بابا امسال من!!! ولی از جایی ک کلاس ما رقابتی نیست من جزو خرخونا محسوب میشم!! عکسش خیلی داغونه بچم خیلی ماهه اونجا اونجور نبینش

هیچکس چیزی به آدمی نمی دهد
مگر خود او
و هیچکس چیزی
از آدمی دریغ نمی دارد
مگر خود او
بازی زندگی
یک بازی انفرادی است
اگر خودتان عوض شوید
همه اوضاع و شرایط
عوض خواهد شد ...
ما که امسال امتحان نداریم :د
موفق باشی جانا! :)

خوش ب حالتان بسیااار ممنون سلامت باشی

سلام
این چن وقته بیشتر متن مینویسم
میام ولی کم کم
شرمنده

سلام خو متنم ک خوبه :)

غلط کرده پسره بیشعور من جواب این پسره شته زده رو ندم دق میکنم
مردک بیشعور و نفهم حرف دهنشو نمیفهمه اندازه شتر عقل نداره که دهنشو کی و کجا باز کنه
بزار بیاد دهنشو اسفالت میکنم مردک بی شرفو

یا امامزاده بیژن عاروم باش بابا دو ساعته فک میکنم کیو میگی؟؟ حالا از کجا معلوم شته زده باشه:دی ای پی اش ک میگه مقیم عامریکاس بهر حال من رسالتمو به اتمام رسوندم عومد بگو منم بیام دعوای خونم افتاده پایین

همونه مردک رفته امریکا فک کرده علامه دهر شده
پسر چلغوز هنو نمیدونه با چنگال ماست بخوره یا قاشق واسه من سخنرانی میکنه

حالا خوبه تو باهاش صحبت نکردی وگرنه همونجا میجویدیش... مگه کامنتاشو خوندی ک اینجور میگی؟؟ خیلی دیدگاه های متناقضی داشت و بنظر در سطح صحبت نمیاد چون یک ادب رو تو بحث رعایت نمیکنه! دو احترام متوجه نیست!! و قبلا هم گفتم مغلطه میکنه و بیشتر بنظرم دیدگاهش اکتسابیه!ولی نمیتونه قانعش کنی!! خلاصه ک اینچنین....ارزش همصحبتی ندارع

وااااای آجی
میگم چقد درسا سخت شده ها
دیگه کشش ندارم...

اوف نگووو....!!! این ی طرف امروز معاونمون برگشته میگه شما ک درسی ندارید اصن درسی نمیخونید شما ک...تجربیا و.... ینی میخاستم بلند شم سرشو بکوبم تو دیوار!!!! احمق بیشعورو

اره بابا همشو خوندم
به درک که منطقی نیست
همیچین بجومش
فقط کافیه بیاد گند میزنم به کل هیکلش

حالا بیا و از موهاش صرف نظر این دفعه رو توروخداااا من وساطتت میکنم اصن بهش میگم بره ده بار از رو قرانو تفسیر نمونه بنویسه ازش امتحان بگیریم... یا میبرمش حوزه علمیه قم معرفیش میکنم اصن...

چه خبر از امتحانات؟؟
حس شاعری گل کرده یا از دست کتابها فرار کردی؟؟

هی...میگذره جانکاه!! مگه درسا حس شعر میذاره برا ادم همون فرار یه دیقه کار داشتم اومدم... پوووف..کی بشه تموم بشه!!دلم برا شعر تنگیده

هر وقت خسته شدی
شعر بگو
موضوعش هم هست که
امتحان
ربطش بده به دل و...
تو میتونی

موفق باشی عزیز

عیییی حالم از هرچی امتحانه بهم میخوره!! علان یطوریه ک اسم امتحان میاد تشنج میکنم ممنون

سلام


ینی میمیرم برا موقع امتحانات
اووووووف کاسبی سوبله میشه جووووونم

سلام:) خو الحمدالله خیر هم داره این دوره دایما کاسبی پررونق بادا;)

ســـــــلام صالحه جون خوبی ؟ برای این عکس حسابی خندیدم

امیدوارم موفق باشی توی امتحانات و بهترین نتیچه رو بگیری

سلام جانا:) ممنون

کلهم اجمعین
+
چطوری عزیزک دوس داشتنی؟؟
دلم تنگه یللی تلللیه
شروع شده اصلیا؟؟
چطو بوده تا حالا؟؟
+
کاش بیای صالی :(
ینی بپست دیگه
+
فاطمه صالی
راجع ب کی میحرفین؟؟
عایا؟

خوبم جانای من:)) تو خوبی عزیزم؟ عاااییی گفتییی....نت گردی شب بیداری ددر...لعنت به هر چی درس یه دو هفته ایه شروع شده خوب بود با اینکه چندان راضی نبودم ولی شکر عزیزم:) چشم میپستم:) فردا شب:) جاست فور یو یه بنده خدایی به نام سامان تو مدافع عشق باهاش صوبت میکردم یادته؟؟ فاطمه کامنتاشو خونده داغ کرده

سلاااام خاااانم گلی
هی میومدم پست جدید نبود فک میکردم اصلن نمیای
الان کامنتارو دیدم ، دیدم بعععععللللهههه خانم میاد و ما خبر نداریم
چه خبر مبراااا؟؟؟خوبی؟اوضاع درسا چطوره؟

سلام عزیزم:)) نه شبا میام نظرارو میخونم پست نمیتونم بذارم خوبم الحمدالله:) تو خوبی جانا؟ درسا هم خوبهسلام میروسونه

امیدوارم بهترین نتایج رو بگیرید ارزوی موفقیت دارم براتون بانو صالحه ... یا حق

:) خیلی ممنونم

ممنون بابت حضورت
من راضی نیستم بیای و از درست بیوفتی
:)

عزیز دلی:)) نمیوفتم درسمم میخونم

مخسی مادمازل

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان