دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خوش اومدی به من:)

دست سر زانو گذاشتم و دوباره یا علی گفتم....
و این منم که باز آغار را از سر گرفته ام
دخترک تو  اینه محکم وایستاده بود 
و شعر میخوند:
"هنوز منیست در اینه..."
میگفت:"من آن من نیستم...."
انداخت پشت گوشش آسمون صاف و تیره ی موهاشو
ولی سرکشی کرد خرمن درو شده و نصف صورتش دوباره ماه گرفتگی شد
به دخترک عینکی تو اینه نگاه کردم
دخرتکی که فقط ابرو های کمونیش شبیه من بود
تو فال قهوه ی چشاش زل زدم:"دلم برات تنگ شده بود مردِ محکم من"
دروغ گفتم!
اونم فهمید...
مزه ی دخترونگی اومده بود زیر دندونم...
دلم براش تنگ نشده بود!
!این مرد توی اینه مرد روزای سختیه که دوسش دارم
ولی دلتنگش نمیشم!
-بده که اینهمه باشی و دلتنگت نشن-
خوب شد که کوتا کردم شاخه های درخت سرمو
موی بلند داشت کار دستم میداد!!
خوش اومدی مرد محکم من به اینه:)
۰ موافق ۰ مخالف
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید اگه دوست دارید وبلاگ رو تبلیغ کنی به وب من بیا و لینک وبلاگتو ثبت کن تا رتبط بره بالا و یه همکاری دو طرفه داشته باشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان