دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

صبر

مگر این پیرهنِ بغضِ من اندازه ی ایوب شودگرنه کس طاقت این صبر ندارد جز او...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
زیبا...مثل همیشه.

:)) ممنون

:))
وری عالی
+
چ عکس قشنگی

:)) تشکر زیاد

اووووووووووووووفففففففففف
خیلی خوب بوددددددددددددددددد

نمیری بچه با اون اوفت!! فاطمه خابم میاد حال ندارم درس بخونم! میخام برم رمان دان کنم بخونم

اووووووووووووووففففففففففففف
وای اره
من تو همین ایام سه تا خوندم
الانم دارم میخونم
برو "شیرینی شیدایی" دان کن
عاشق شخصیت پسرش میشی تو

چرت نیس ک؟؟؟شخصیتشام اسکول نباشن جان ما...قضیش چیه؟ میخام برم دنیای سوفی رو دان کنم... یه رمان 1400صفحه ایم دارم میخونم ک حدودا200صفحش خونده باخودم قرار گذاشتم امروز فلسفه منطقم رو بخونم این رمانرو تموم کنم بعد برم دانکنم صوتیشو پیدا کردم ولی رمم دست بابایه اگه رم گیر بیارم خیلی خوش بحالم میشه

اووخ صالی حواسم نبود خصوصی نکردم

تایید نمیکنم حواسم هس اون صورتیه بلنده با اون سفیده ک کمرش پاپیون داره... این دوتا خعلی خوشگل بودن بست به مامی نشون بدم

ن قشنگه
شخصیت پسرش اسمش ارمیاس
مثه اراده شخصیتش

ارمیاااا دوووس عه؟

هوووووم
منم صورتی بلنده خوشم اومد
اگه اونو خواستی واسه سنگ دوزیاش بم بگو یه جا ادرس میدم برو اونجا بده برات درست کنن
اشناس کارش خوبه
راستی یه مغازه توی بعثت هست تازه باز شده
لباسای پشت ویترینش خیلی قشنگ بود
مخصوصا برا مامانت
واسه خودتم برو ببین داره یا نه
خدایی خیلی قشنگ بود لباساش

به ساجد و مامانم نشون دادم میگه زنونس:|(ینی منظور خانومانس برا سن مریم و ساجد و اینا خوبه) بعد ساجد میگه کلا کوتا نباشه! ینی با بلند بودن صورتیه مشکل داره میگه اگه خیلی خوشت اومده کوتا ترش!! بعدم عزیزم اون کیپوره سنگ دوزی نی ک!! اما سفیده فک کنم سنگه!نفهمستم

اره میتونی کوتاه کنی
تازه پر چین ترشم بکنی قشنگ میشه
دقت کنی روی استیناش مروارید کار شده
اون یکی دیگم روش با تور گل درست کرده وسطشم مروارید داره
حالا بازم میگردم ب مینوام میگم ببینم تو گوشیش نداره

عاری عاری من فک کردم واس خود کیپورشه (ب این مسئله پی بردم ک چقدر تو این مسائل شبیه مردام!!خاک تو گورم!!) اوه یسس باعشه دست گلت درد نکنه

بله دیگه یه ذره ریز بین باش
خاک توسرت

نمیخاد دیگه تو هستی کاری داشتم میام پیشت خستمممم


خرس گنده شدی
بازم من باید کاراتو بکنم
چقدر بابات گف این بچه لوسه من گوش نکردم

اصن حدیث داریم تا وقتی یکی هست کاراتو بکنه خودت نباید تکون بخوری بابا همیشه حرفای خوبی میزد ___ گل من دوس داری خصوصی بکنی یکم؟؟ خوشمللههه ولی حالا باز با خیاط مامی صوبت بکنه.... تا چ پیش عاید خدا بزرگه

من چیییییییییییییی بگمـ بهـ تو صآلحهـ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

آخهـ آدمـ اینقققققققققد توانآآآآآآآآآآآآآ ؟!

خیلییییییییییی خوشمآن آمد بآنو

میخوامـ همینو جآر بزنمـ بهـ تمومـ دنیآ بگمـ !

امشبـــ در نظرمـ هستــــ وقتی وارد خونهـ مآمآن بزرگمـ میشمـ همینو بخونمـ. همهـ فکــــ و فآمیل همـ جمعن

نظرتـــــ؟!

عی بابا این حرفا چیه استاااااددددد قربون شوما عالیههه میگم فقد یوخ دیدی اومدن فشارتو گرفتن و نگران دمای بدن و تبت شدنااا


از دیدن درد فراق یعقوب ...

صبر ایوب به فریاد آمد

چ قشنگ

عالی بود...خیلی عالی
با دو.سه تا پست اپم

ممنون


باشههههههههههه
لامصببببببببببببببببببببب
هر دفه شعرتو میخونم میرم تو خودم در نمیام
عالیه
فوق عالی

قربون شوما تچکر جانا جان

حرف دل منو زدی
هعی

:))

صالی شعرات داره کم کم وری وری بسی بسی خیلی خیلی گود میشه

:)) خیلی ممنون ان شا الله ک همینجور باشه:)

صالی هستی؟

عاری جانم

یه روز باید جناب ایوب رو ببینم، از نزدیک...

دیدن داره صبوری...

خیلی هم عالی

بسی هم متشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان