دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

جایی گوشه ی قلبم

جایی گوشه های دلمنام توست که می تپد:)آنچنان پر انرژیکه میتوانم ؛ چشمانم را ببندمتوی شلوغ ترین خیابان شهر راه بروم و بلند بلند فروغ بخوانم...صالحه.نپ.ن:«شراره ای مرا به کام میکشد...مرا به اوج می برد...مرا به دام میکشد...نگاه کن تمام آسمان من پر از شهاب میشود» فروغ
۰ موافق ۰ مخالف
چه حس قشنگی داره. . .

ممنون

کرور کرور عشق درو کنی عزیزم

ممنونم بانو جان

واااااااااااای من انقدر این شعر فروغ رو دوست دارم...
خیلی....
به خصوص با دکلمه ی زیبای مرحوم خسرو شکیبایی
خیلی مرسی از یادآوریش گل دختر :)

عارررهههه خیلیی عشقه منم روانیشم دکلمش ک نگووو....

خیلیییی کیف میده
میشه منم بیام؟؟
+
نگاه کن ک غم درون دیده ام
چگونه قطره قطره اب میشود
چگونه سایه سیاه سرکشم
اسیر دست افتاب میشود
فک کنم این دومین، بهترین شعرشه

عوره بیا با هم شعر میخونیم بنظر من بهترین شعرشه

کلا خوب بود
همه چیزش
:)

خیلی ممنون

Why visitors still make use of to read news papers when in this technological globe the whole thing is available on net?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان