دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خوشبختی

خوشبختی زیر گلیم ساده ی خانه راه میرفت و مادر همیشه جارو می کشیدبا باران به ماشین تازه کارواش رفته ی پدر می بارید و پدر لعنت میفرستاداما برادرم؛ خوشبختی را گروگان گرفتبا سرباز هایِ سبز پوشِ اسباب بازی  هایش و سازمان مخفی مجازی اش که هر صبح تیر های بی صدا در میکندبرادرم جای جای خانه یمان را ؛ گل میکاردنخل های گرمسیری را روی مبل ها میگذاردو خوشبختی را ارام ارام به خورد ما میدهدمیدانم ! بالاخره همه را مسموم میکند...و یک شب با تانک های ارتششدنیا را فتح خواهد کرد:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
الهی خوشبختی از سر و کول زندگیت بالا بره همیشه

عزیز دلم ممنون مهربون جونم واس توهم

WooOoOwعااااالی بود صالحه
خدا بگم چیکارت کنه دختر کلی نگرانت شده بودم من تو رفته بودی ددر؟ حداقل یه سرمامیخوردی اینهمه نگرانیهام هدر نره

خیلی ممنون نه بابا ددر کدومه؟ نترس هدر نرفته سرما خوردم ناجووور

امیرعلی بچم قابلیتش بالاس

عاره دیگه

بسیار زیبا

تشکر

اخی عزیزززم سرماخوردی؟
مگه نرفته بودی مشهد؟؟

اوره مشهد ک چهارشنبه بعدازظهر رفتم شب برگشتم

خوشبختی داشتن دلخوشی هایی است هر چند کوچک...

اهوم:)

خیلی قشنگ بود اما لزوما هر حرف قشنگی واقعیت نداره
قبول داری حرفمو؟

اهوم همینطوره ممنون

آخی
جانم
برادر خودتو گفتی واقعا؟ یا یه متن قشنگه؟

:)) عاره امیرعلی... با یکم ترکیب خیال و غیره...

:)))
برادر من عشقه فوتباله
میدانم بالاخره روزی ،
روی لیونل مسی را ، کم میکند :)

(ی جای نشکسته تو خونمون نداریم :/ )

خدا صبر بده

گلیم و اینا
حس خوبی داشت:)

خیلی متشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان