دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

منقم اینهمه بغض

لا حول و لا قوه الا تو...کجاست وعد ی حقت؟کجاست منتقم اینهمه بغض؟صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چقدرر قشنگ بود...
اللهم عجل لولیک الفرج

متشکر امین

سلام
ادینه بخیر
اپم
الهم عجل لولیک الفرج

سلام ممنون میام

سلآمـ صآلحهـ جآنممممممممـ

خوبی عزیزِ دلمـ؟!

نیستی چند وقتهـ ...

نگرانتـــ شدمـ جآنآ....

سلام عزیزم:)) خوبی؟ سرم شلوغه یکم...


حرفی نمیشه زد درباره ی این پست فقط میشه همون گل رو بزاری نمیشه ...

خیلی متشکر

چه قشنگ
به به

تچکر

:)) الهم عجل لولیک الفرج
+
صالیییی

امین چیههه؟

کجاست منتقم گریه های بی صدای علی ...؟
لا حول ولا قوة الا تو...

:)

کجایی تو بچه؟

همین دور ورا

صالحه کجایی؟!؟!!
خیلی وقته نیستی

همینجام امدم

در غیبت صغری به سر می برید ؟؟

یه چی تو همون مایه ها:دی

صالی بالام کجایی؟؟؟؟

همینجا جانا

الان تقریبن ی هفتس ک نیومدی؟!!؟
اتفاقی افتاده باز؟
مایوس طور..
خداوند قرین رحمت کند عموی مادرتان را

ی چیزی پیدا کردم برا انجمنت ب درد می خوره

https://www.daneshjooyar.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%86%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%D8%AA%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%BE/


قراره انجمن روان شناسی تاسیس کنیم تو دانشگاه
من مدیر هنری ام
هرچند هنو ب بار نیست
دو سه ماه طول می کشه فقط تاییدیه بگیره از بالا

سلام:)) ناچ مشغول درس و مقش و کار بودم مایوس طور چرا؟؟ ممنانم:) تو شادیا جبران کنیم:)))) مرسی عزیزم اونروز بابا به اقای شادی زنگید و پرسید بعد حساب کردم دیدم دفعه اول بخایم 50 تا تو کاغذ آ3 دو رو سیاه سفید بزنیم حدود37ت درمیاد واقعاااا؟؟ چه عااالیییی مدییییییررررررررررررر جووون عاغو شیرینی هم میخام من این بالا بیچاره میکنه عادمو

بی عدب کجا رفته بودی بی خبر؟!

جایی نرفته بودم خونمون نشسته بودم با مگسا کلاغ پر بازی میکردیم

Do you have any video of that? I'd love to find out some additional information.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان