دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دلم تنگ میشود

دلم تنگ میشودبرای همه...
برای همین "تو"که چند قدم آن طرف تری...
برای خودم
که همین جایم!
دلم تنگ میشودبرای من و تو که انقدر از هم دوریم!
من که اینجایم 
و تو که چند قدم آنطرف تر....





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اصلا معلومه کجا بودی
نگرانت شدم
حالا هم با دلتنگی اومدی
خخخخخ

همین دورورا بودم :دی

:)
+
عکس نیز

تچکر

خیلی دور خیلی

خییلی

رفیقم کجااااااااااایی ..دقیقا کجایی؟

یه دو قدم اونطرفتر نیس؟

خیلی به حال چند دقیقه پیش ام میومد

خوبی؟ دلتنگی بده...

خوبم........................................................

خوبی با اینهمه سه نقطه؟؟؟

Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you could do with a few pics to drive the message home a bit, but instead of that, this is
magnificent blog. A fantastic read. I'll definitely be back.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان