دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

رویش بهانه بود

رویش
بهانه ی "رسیدن" بود
بهانه ی بزرگِ "سبز شدن"
وگرنه مراد همان است که بود:
همچنان "تو" ؛
 یکه تازِ شعر های همه ای...





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام، وقتتون بخیر.
از وبلاگتون بازدید کردم؛ به نظرم مطالب خوبی داره ولی میتونه‌ ظاهر بهتری داشته باشه.
بهتون پیشنهاد می کنم به این سایت‌سر بزنید چون مرجع پوسته های مدرن و استاندارد برای‌ وبلاگ هست و‌ همش هم ریسپانسیو هستن.
اینم آدرس سایتش: themeveel.ir
به‌ زودی پوسته های‌ جدیدی هم‌ داخلش قرار می گیره.
امیدوارم براتون مفید باشه و برای ThemeVeel دیدگاه بذارید.
ممنونم و موفق باشید.سلام، وقتتون بخیر.
از وبلاگتون بازدید کردم؛ به نظرم مطالب خوبی داره ولی میتونه‌ ظاهر بهتری داشته باشه.
بهتون پیشنهاد می کنم به این سایت‌سر بزنید چون مرجع پوسته های مدرن و استاندارد برای‌ وبلاگ هست و‌ همش هم ریسپانسیو هستن.
اینم آدرس سایتش: themeveel.ir
به‌ زودی پوسته های‌ جدیدی هم‌ داخلش قرار می گیره.
امیدوارم براتون مفید باشه و برای ThemeVeel دیدگاه بذارید.
ممنونم و موفق باشید.
هم شعر هم تصویر ورررررررری نایس

خیلی ممنون:)

توووووووووووووو
عکس و متن خیلی با هم همنوا هستن

متشکرم

تصویر
زردددددد
شعر
رویش
:)
ای جاااعن
عالی بود

خیلی ممنون گل منگلی

Hi there, its good paragraph on the topic of media print, we all be familiar
with media is a fantastic source of data.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان