دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هق هق

در این شهری که کس باور ندارد بغض را اینجا
اگر هق هق کنی پولی ،
 برایت تویِ ساکِ ساز می ریزند...





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
انگار این عکس رو واسه این شعر گرفتن یا برعکسش شایدم گزینش شما خیلی خوب بوده

خیلی ممنونم

سلام
شما چطور ؟ شما هم فکر می کنید که زائران امام رضا علیه السلام این رنگی باشند؟
سلام
شما چطور ؟ شما هم فکر می کنید که زائران امام رضا علیه السلام این رنگی باشند؟

سلام چ رنگی؟؟

تا اگر هق هق کنی پولی
خیلی خاص و قوی بود
برایت توی ساک میریزند یذره وزنشو بهم زد حس میکنم.

اما مفهوم خیلی خوب بود

+وای صاااالی چنگـــــ
چنگ دوس

مرسی پاییزی اینا چطوره؟ اگر هق هق کنی لابد میان ساک سازت پول میریزند اگر هق هق کنی پولی برای بغض سازت پیش می ریزند ارههههه منم خیلی دوس اصن خیلی خاصه بنظرم


صالی چقدر تلخ شدی این روزا
حس میکنم حالت خوب نیس
صالی تابستون نیستی

من؟تلخ؟واقعن؟ نورمالم عا! خوب هم عستم همون بهتر تابستون نباشم چی از تابستون بدم میاد عه عه با اون هواش (نه جانا خوبم ممنون)

سلام.......
خدا نکنه......

سلام... فک میکنم این اتفاق افتاده باشه!

آره این دوتا بهتره

کدومش ؟ به دوستم نشون داد خوشش نیومد!

سلام
وب خوبی دارید.
پاینده باشید.

سلام ممنون همچنین شما

بسیاز زیبا

خیلی متشکر

ب قول پاییز مفهومش عالییی یود ...
+
راسی صالی زهره مامانه منه ها
اصن عاشق پستای تو و فاطمه شده
+
مامان من اصللن اهل وب گردی نیس(جاست تلگرام :دی)
داشتم بهش یاد میدادم چیکار باید بکنه ک بتونه کامنت بده و بیاد و صفه های مختلف و ببینه و اینا
بش گفتم سرچ کنین یک فنجان شعر خودش میاد
فرداش هم میخاستم برم مدرسه
یهو مامانم (تو تختش با جشای بسته) داد زد
راستی مریم گفتی اسم وبه چی بود؟
یک استکان غزل؟
:|
:|
صالی ترکیدم از خنده کله صبی
ظهرم ک اومدم ، خاستم اذیتش کنم
گفتم رفتی وبلاگه یک کاسه ابگوشت؟
انقد خندیده :دی

ممنان ای جااان واقعن؟ لطف دارن مادر خانومی منور کردن تشکرات این جانب را ابلاغ بنموییید وای خدا مریم... استکان غزل کاسه ابگوشت اصن عاشقتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان