دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ابر

خدا می خواست مرا ابر بیافریند
با احتمال بارش بالا!
اشتباهی رخ داده حتما...
زمین حق من نبود!!




صالحه.ن
پ.ن:عکاس پاییز عزیزم:) ممنون
۰ موافق ۰ مخالف
تو یه ابری با بارش کوفته قلقلیییییییییی

:/ ای کوفته!!

woooooooooooooooooooooooow

:)) لایک هایتان میرسد مستر همین که میخونی ارزشمنده ممنون:)

کوفته برا تو نه من

من ک کوفته دوست دارم چه تبریزی چه آبگوشتی

اااااااااا نمیریییییییییییی
مرض داری داغ دل ادمو تازه میکنی
+
صالیییییی تاریخ نخوندم
تا حالا درساشم یه بار نخوندم

منم هیچی نخوندم

چ غلطی بکنیم فردا؟؟؟
من اگه نتونم بخونم میگم هفته ی دیگه ازم بپرسه
یه دلیل ام سر هم میکنم بهش میگم

بهلهههه

وخه بیا پیش کوروش دارم ازت تعریف میکنم

یا قمر بنی هاشم!!! ___ عزیز دل هم جا میشه تو شیشه قصه نخور فکر همه جاشو کردم

صالی بهونه برا درس نخوندنم جورشد
پستمو ببین

میعام

صالی تو میدونستی فامیلی منو؟؟؟؟
سومه تولدم، سوم خرداد

اره من علم غیب دارم یوها ها ها ها خودت بهم یبار گفدی

سلام
خوبی
چه خبرا
اومدم

سلام ممنون شما خوبید خیلی وقت بود نبودید عا خوش اومدید

به و به و به
؛)

:))) متچکر و مچکرات مچکرون (4ساعت عربی خوندم)

متن و تصویر خیلی هماهنگ و همنوایی دارن با هم

خیلی ممنون

خیلی قشنگ بود شعرت صالی

خیلی ممنون پاییزی ممنون از اینکه اجازه دادی از عکست استفاده کنم

قابل شما رو نداش

عزیز دلی خیلی هم قابلداره

فوق العاده بود. تصویر نیز.

ممنانم

:))
+
خوبی؟ :)
+
خودت گرفتی پاییز؟؟
کجا؟

:)) قربونت تو خوبی؟؟؟ خیلی عشقه نه؟؟ من شهید شدم

اوهوم، چند بار احوال پرسیدیم؟
+
منم هم
ایرانه؟

:)) خوبه کع هی بپرسیم خوبی؟بگیم خوبم:))خیلی خوبم:)) عاری ایرانه -تهران -انقلاب

Have you ever considered creating an e-book or guest authoring on other websites?

I have a blog based upon on the same ideas you discuss and would love to have
you share some stories/information. I know my subscribers would
value your work. If you are even remotely interested,
feel free to shoot me an e-mail.
Hello, I want to subscribe for this blog to take hottest updates, therefore where can i do it
please help out.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان