دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تُ

تُ مرا وسوسه کردی که به من وصل شود
گرنه در من هوس و میل رسیدن به خودم هیچ نبود!!





صالحه.ن
پ.ن:رسم الخط جانا:))
۰ موافق ۰ مخالف
چه عکس بامزه ای

:))

واییی عالی بود
نقاشی رو هم جانا خودش کشیده؟ چه خط نااازی

مرسی:) نه نه رسم الخط رو میگم ینی اینکه تو رو ت نوشتم از جانا یاد گرفتم عکسو ک از نت گرفتم

احسنت بانو
زیبا

خیلی ممنون

عااااالی بود صالی عااالی

خیلی ممنون لیلی جانم

آهاااا
اما نقاشی و خطشم خیلی سخت نیستا

عاری:) سخت نی اما کار جانای ما هم نیست کار جانای یکی دیگس حتما

عکسه خیلی بانمک بود ؛)
متن هم ذوق برانگیز :)

عزیز دل متشکر

توضیح لطفن !
هم خود پست، هم پی نوشت :دی

اینکه:جناب "تو" انقدر شبیه "من" بوده ؛ انقدر به "من" میخورده که انگار اصن "من" به "من" رسیدم و یا یه مفهوم کلی دیگه میتونه داشته باشه اینه ک "عشق" انسان رو به خودش میروسونه...به خود واقعیش:)) درباره پ.ن هم اینکه "تو" رو "تُ" بنویسم از جانا یاد گرفتم

این قطعه ارزش ادبی داره ... بسیار عالی

لطف دارید

چقد با معنی جذاب تر شد

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان