دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

منطق عشق

هنوز منطق عشق
در پی اثبات رفتنِ توست






صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
عکسی که انتخاب کردی خیلی متناسب با متن هستش ‏

متشکر

دل من دیر زمانی ست که می پندارد
دوستی نیز گلی ست…مثل نیلوفر و ناز
ساقه ی ترد ظریفی دارد
بی گمان سنگ دل است آنکه روا می دارد
جان این ساقه ی نازک را دانسته بیازارد
در زمینی که ضمیر من و توست
از نخستین دیدار ؛ هر سخن هر رفتار
دانه هایی ست که می افشانیم؛ برگ و باری ست که می رویانیم
آب و خورشید و نسیمش مهر است
گر بدان گونه که بایست به بار آید
زندگی را به دل انگیزترین چهره بیاراید
آنچنان با تو درآمیزد این روح لطیف
که تمنای وجودت همه او باشد و بس
بی نیازت سازد از همه چیز و همه کس
زندگی گرمی دل های به هم پیوسته است
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است
در ضمیرت اگر این گل ندمیده است هنوز
عطر جان پرور عشق؛ گر به صحرای نهادت نوزیده است هنوز
دانه ها را باید از نو کاشت
آب و خورشید و نسیمش را از مایه جان خرج می باید کرد
رنج می باید برد… دوست می باید داشت
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد ...


بسیار زیبا
سلام
خوبی

سلام متشکر شما خوبید؟


www.iAlexa.ir

افزایش بازدید واقعی وبلاگ شما

www.iAlexa.ir
باز تو کلاس منطق بودی
میخوای واسه علت و معلولم شر بگو

:|

نره ها یه وقت
یازخ میشیم...
قید اثبات و کوفت و زهرمارو میزنیم...

یازخ؟ نمیره:)) ؛)

:((((

یازیخ یعنی بیچاره ؛))
ببخشید تو کامنت قبلی فضولی کردم.
دلم نیومد صبر کنی واسه فهمیدن معنیش :)))

:)) دوتا جواب رو باهم دیدم مرسی فضولی چیه عزیز دل؟ لطف کردی

یازیخ !!
+
فاطمه؟ :|
ضدحال
+
ی سوال بپرسم؟
تو عرفان و بیشتر دوس داری، یا منطق؟

عرفان ک نداریم والا باهاش اشنایی ندارم! عایا منظورت فلسفس؟ منطق مث ریاضیه فرمول داره نمیدونی چقددددرررر شیرینه که میشینی میگی صادقه کاذبه ثابت میکنی...از اون درساست که میفهمی خر مرگ میشی فلسفه امسال هم یکم مقدمه میگه بعد با فلاسفه اشنات میکنه اینم خیلی شیرینه واقعن لذت بخشه من بعد کلاس فلسفه منطق رو زمین نیستم اصن

منطق با فلسفه فرق میکنه؟
چ جالب نمیدونستم
منم رشته ی انسانی و ب خاطر همیناش دوس دارم ، ولی با عربی و زبان و نمیدونم جغرافی نمیتونم کنار بیام !
راضی ای از رشتت صالحه؟

عاره نمیدونم چرا بیشتر افراد از عربی بدشون میاد؟؟ من سرکلاس عربی واقعا لذت میبرم:)) زبان فارسی هم خوبه جغرافی خوبه ولی من بسی توش تنبل تشریف دارم خیلی مریم:) خیلی راضیم:)) برم اسممو بذارم مرضیه؟؟یا راضیه؟؟

اثبات نمیخواهد!
از هر برهانی بروی آخرش اثبات می شود که دلت گیر نبود!

دلش گیر نبود؟؟

خیلی خیلی قشنگ مینویسید
:)

:)) لطف دارید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان